Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 er begynt å slanke meg litt......ønsker å gå ned 7 kilo til jul.... noen med gode opskrifter på sunn mat... eller sider med sunn mat
bbk og 3 håpefulle Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Vi er i samme båt. Ønsker 10 kg før jul. Startet for 5 uker siden og gått ned 5 kg allerede!!!! Her er hva jeg har gjort: Frokost: 2 multigrain ryvita knekkebrød med magert pålegg (kalkunskinke,kyllingpostei,mager ost,makrell i tomat) tomat,agurk og paprika. Mellommåltid etter 3 timer: 1 frukt eller 1 neve usaltede nøtter (mandler er best) Lunsj: Som frokost eller jeg lager salat uten dressing av valgfrie grsaker og kylling eller tunfisk/reker. Middag: Kyllingfilet, fiskekaker med over 55% fisk eller fisk (stekt eller kokt) med masse kokte grønnsaker (ikke poteter) Bruker mye suppe av alle slag til middag 1-2 ganger i uken bruker jeg fullkornspasta eller ris til middag. Da lager jeg risotto med valgfrie grønnsaker og kylling eller lager pasta med scampi og grønnsaker. Bruk mye hvitløk for saus bruker jeg ikke. har også laget pasta bolognese med raspet gulrot,løk,paprika,karbonadedeig og toro spaghettisaus på pose (lavest på kalori). En dag i helgen spiser jeg vanlig mat. Det jeg har lyst på! Kvelds: Cottage cheese med lett syltetøy. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 grete roede på nett, masse gode og sunne oppskrifter!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 i sommergikk jeg ned 10 kg på 6 uker. ved å holde meg unna snop, trene litt daglig som i gå tur og sykle. og spise reter som besto av kjøtt fra fisk, kylling og storfe, til dette hadde jeg kokte grønsaker, ris og mye salater som besto av forskjellige typer salater blandet og tomater advokado agurk nøtter og frø ol. med litt rapsolje og salt som dressing på. jeg holdt meg unna sauser, og tunge retter. posjonene besto mest av salat og grønsaker men litt kjøtt. jeg spiste når jeg var sultenog drakk mye vann. jeg overdrev ikke spisingen selv om jeg hadde lyst på mere etter at jeg egentlig var mett, men spiste meg mett ved hvert måltid. jeg spiste det jeg hadde lyst på. men nå er problemet mitt søtsaker, og tendenser til overspising hvis det er noe godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå