Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 fikk så vondt av han...han våknet plutselig helt brått og skrek...ikke opplevd at han har hatt mareritt før, men skjønte jo at det var tydeligvis det. spurte hva er det gutten min og så på han rett i øynene. så hvisker han jeg er redd mamma. hva er det redd for gutten min sier jeg..så sier han : skumle spøkelser..stakkars fikk så vondt at han...og fikk så dårlig samvittighet for at jeg har lest albert og spøkelse til ham begynte å grine selv. var rart å se han sette ord på at han var redd:(
Iben guttemamma <3 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Neimen uff.. så fælt for han da Husker lillebroren min brukte å ha ofte mareritt.. Våknet og hylte.. Syntes det var så fælt.. Hvordan er han i dag da? Snakket om marerittet han hadde i natt? Håper han ikke er redd for å sovne nå da
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Det var samboer som leverte han i dag, men jeg tok han opp i går også la vi oss foran tven med masse dyner og puter..det var koselig..så snakket vi om at spøkelser ikke finnes og at det ikke var noe farlig.
tine29 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Uff,stakkars lille gutten! Går nok bra, tror de glemmer fort disse små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå