Gå til innhold

Tror ting er i gang her også gitt


Tweedy79

Anbefalte innlegg

Begynte egentlig i går natt med kraftige mensmurringer og smerter i korsrygg. På dagen forsvant det litt, men i natt fra ca 24 har jeg hatt regelmessige rier hvert 10 minutt. Eller jeg tror det er rier, De i natt var egentlig ikke spesielt vonde. Fom 12 tiden i dag har de kommet hvert 6-7 minutt og var i ca 1 minutt og er ganske vonde når de pågår, men ikke værre en at jeg overlever. Det som er litt forvirrende er at jeg trodde magen skulle bli enda hardere en v kynnere, men nå gjør det bare skikkelig vondt.

Ringte føden og de sa jeg kunne være hjemme så lenge jeg følte det var greit, vannet har ikke gått. Hun sa også at dersom de ikke gir seg i løpet av kvelden bør jeg sikkert komme inn. GIR SEG????? hun sa at noen ganger så går de over. Da blir jeg seriøst forbanna, holdt påsånn i 15 timer også skal det bare gi seg ?? nei uff a meg, får satse på at det bare blir værre egentlig, hihi.

So far so good

Noen som kjenner seg igjen her eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper vi møtes på ahus da :-) Lykke til i allefall. Jeg hadde termin 7 september. Masse kynnere, masse mensmurringer de siste tre ukene. Men ingen baby.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...