Gå til innhold

Så sinna!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ungen er sjuke med feber og snørr og snufs. Mannen er også sjuk, men skulle en liten tur på jobb og ordne noe og komme hjem i 10 tida. Vi har ikke bleier, brød, frukt eller youghurt. Det eneste lille spiser når halsen er så vond er jo frukt og youghurt.

Har han kommet hjem enda? Nei!

Kjenner jeg koker over inni meg.

Ungen har jo fått i seg litt mat heldigvis, men ikke mye. Har laget improvisert bleie med brilletruse og tenabind (fra fødsel) Haha, godt ungen er for liten til å skjønne det enda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yppert, les teksten til HI enda en gang...urinlekkasje? hm, hvor fikk du det i fra?

Skrevet

Tenabind (fra fødselen) står det.....

Skrevet

Men Yppert da,det står jo at hun hadde de liggende fra etter fødsel. Man bløøøøør etter en fødsel,ikke lekker urin!:)

Skrevet

HALLO - HAR DU FØDT NOEN GANG ELLER?

Så vidt jeg vet er det helt og fullt NORMALT å være litt slapp i lukkemusklene etter en fødsel, er også derfor man blir sendt på kurs allerede når man er på sykehuset, for å lære å trene opp igjen AKKURAT DE musklene.

Noe så teit innlegg du kom med der... Eier du ikke skam her i livet? Er vel ingen som synes det er spesielt morsomt å 'lekke' - den slags spøker synes jeg virkelig vi skal holde oss unna, selv her på Krangle. Men, det verste er at du faktisk er helt inkompetent på området...

Skrevet

he he, Yppert! Hadde 5 forskjellige bind prøver jeg fikk fra apoteket for å se hva som var best da jeg kom hjem fra føden. Blødde jo mer enn normale bind kunne tåle! Ingen skam å ha urinlekkasje, men det var altså ikke derfor jeg hadde de.

Og Avisa, joda har ringt han ca 500 ganger idag og han skulle bare gjøre seg ferdig med en jobb som tok hele dagen!

Hilsen hi

Skrevet

I all verden,hva er det å hisse seg sånn opp etter? Var da ikke meningen å disse deg eller noen andre med urinlekkasje. De aller fleste BLØR ganske mye etter en fødsel og må derfor bruke tena og andre tykke bind. Er sikkert mange som lekker etter en fødsel også,men poenget var jo at HI hadde tykke bind etter fødsel pga av blødning som hun selv sier her. Og jo JEG HAR FØDT,og kan vel like mye om min fødsel som du kan om din!!! Jeg har ikke lekket en dråpe,men disser ingen som har gjort det. Inkludert deg!!! Og har heller aldri blitt sendt på kurs av sykehuset,fikk bare beskjed om å knipe.

Personlig ett like teit innlegg av deg!

Skrevet

Mangler barnet mat så er det katastrofe etter mitt hode, ja. Hadde sultet mannen som hevn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...