Gå til innhold

Noen som vil se bilder av Anniken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

veit du kem eg e??? var forresten en utrolig rørende fødselhistorie.. tårene bare trilte her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var helt nydelig på de bildene inne på facebook!!! :D

Skrevet

So x-cited: aaah =) joda tror jeg husker deg. var mye med charlotte ja=) hehe jo det var vel dere som var fadderklassen vår... hihi morsomt!

Skrevet

he he..morsomt at du også ble mamma nå da... rart kor gamle vi har blitt... :D

Skrevet

tusen takk, so-xited! fødselen min ble litt smålig hektisk etterhvert =P

Trultemora: tusen takk! så du hadde kommentert et bilde der=)

herreguuuud så stolt jeg er!

føler meg egentlig litt teit for blir helt rar av dette. når jeg var på sykhuset var det sånn at jeg nesten syntes synd på de andre som ikke hadde like fin baby som meg... hehe syns alle de andre ungene var rarere og skrek høyere... hehe men sånn er det vel å være mamma=)

Skrevet

Er det greit at jeg legger deg til som venn på facebook? Slik at jeg kan se den nydelig jenten deres=)

Skrevet

nydelig bittelita jente du fikk;) gratulerer sååååå mye!!!!!!

leste fødselshistorien din og det hørtes litt vondt og slitsomt ut i de lange timene du satt hjemme!!!! åssen klarte du det?? jeg fikk min egen bittelille krabat 31/8 etter bare 4timer med rier og pressing, og jeg feiga ut og skrek etter epidural etter bare noen få rier!! (fikk ikke da...)

gratulerer igjen!

Skrevet

Kan godt skjønne du er stolt Sauen- hun var et vakkert lite pikebarn...

:)

Skrevet

Har lagt deg til på fjesboka jeg også, sauen! Kjenner deg ikke så godt, men har fulgt med litt, og er veldig spent på lille Anniken! :D

Skrevet

Ladybug: tiden hjemme var egentlig ganske grei for riene var ikke såååå vonde... klarte å få pustet i pausene... var verre den siste timen hjemme og tiden på sykehuset ja!!!

Skrevet

Floddings =) bare å legge meg til, trenger jo bimjentene der inne=)

Skrevet

har forresten godtatt dere alle tre nå =) bare å se på bilder, og husk å kommentere og fortelle hvor utrolig nydelig hun er=) hehe=)

Skrevet

Hun var kjempenyyyydelig, Sauen! Åå, gleder meg til nurket mitt kommer! :D

Skrevet

aaaaaaaaaaaaaaaah.. for ei bittelita herlig prinsesse!!!! Hun var KJEMPE NYDELIG :D:D:D

du har all grunn til aa vaere stolt!!! =) =) =)

Har lagt deg til paa facebook jeg ogsaa... haaper det er ok ? :P

Kose deg maaasse masse med Anniken!!! =) =)

ta gjerne en titt paa de nye bildene jeg har lagt ut av Hannah her.. hehe.. :P er jo saa stolt jeg ogsaa :D

Vi har noen nydlige jenter, du og jeg ;) ;)

Skrevet

Både Anniken & Hannah var nydelige!!!

såå misunnelig! ;)

Skrevet

så nydelig da :) og så liten....gleder meg til jeg får mitt lille nurk :) Kom ikke inn på facebook, litt små de bildene her på bim. Men nydelig var hun iallefall! Lykke itl videre som mamma, og gratulere så mye med verdens nydligeste jente! :)

Skrevet

takk takk :)

Skrevet

nummen hællandussen så nusselig.gratulerer så masse som mamma foresten!!!! har ikke vært her inne på en stund siden mathias ble født.. men nå måtte jeg inn å sjekke om det hadde skjedd noe med de jeg husker her inne!!!!!

Skrevet

såå nusselig:=))

Skrevet

Åhh så søt:)Gratulerer så mye med den nydelige datteren din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...