Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 ap - takket være stoltenberg.. liker han.. og så har de en ok politikk... egentlig ville eg ikke stemme men blir nok ap..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Stemte Frp- grunnet politikken deres med innvandring og skatter!!!
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 sv er mitt parti! her i byen jobber de for miljø, barnehage og skole:o)
metteflette Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Høyre, fordi ordføreren gjør en knakende god jobb:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Forhåndsstemte på fredag...RV på begge (Skien og Telemark) Fordi jeg er enig i mye av det de står for, og vil at de skal få tilbake plassene sine i kommunestyret og på fylkestinget.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Stemte Frp og høyre. Like politikken deres, og synes egentlig høyre har gjort en god jobb i oslo
nennemor og vesla Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Her ble det for føsrte gang Høyre for kommunen, for ordføreren har de siste fire årene gjort en god jobb. For fylke så ble det Ap. Gammel vane.
håper på fulltreff Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Stemte Venstre fordi jeg synes de virker opptatt av langsiktige saker. Miljø, utvikling og integrering. Skulle bare ønske de hadde en annen leder... Han gjør ikke Venstre noen tjenester med å bli sittende altså. Håper de bytter han ut til stortingsvalget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå