Gå til innhold

Hva mener dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnebursdag for tre-åring uten godtepose? Bare kake, boller, saft og frukt? Har vært i mange burdager fra 1 år og oppover hvor FORELDRENE spør etter godtepose til barna sine!!! Sitter med små babyer på fanget (fra 7-8 måneder) som de forer med kjærlighet på pinne og drops!! Jeg blir helt sjokka!! Er det jeg som er unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Får da være måte på med alt de skal ha vedsiden av boller og kake!! Holder i massevis det!

Skrevet

MÅ man ha godtepose nå da? *klø seg i hode* Jeg tror vi hadde det et eller to år til snuppa, før vi fant ut at det ble for teit.

Skrevet

Jeg syntes man skal passe på sine egene barn ikke bry seg så mye om hva andre gjør. Jeg laget poser med leker, rosiner og kjeks. Mye du kan putte i posene utenom godis. Men jeg syntes det er kos å gi en pose i barneselskap.

Skrevet

de fleste barn nå er faktisk veldig glad i kake!! det må da være nok? nei putt sånne ostepop i en skål, ongan elske jo det!!

Skrevet

herregud,holder vel i LAAAANGE baner med det andre vel ?

huff..

Skrevet

Ja, du er unormal!!! I hvert fall i forhold til de bursdagene vi har vært i!!

Men: dette her hadde jeg x antall omganger med meg selv og folk her inne om, altså godtepose. Og jeg endte opp med snop i skål på bordet, og en pose med blyant, visk og fargebok(kjøpt på søstrene grene, billig!!! Det var kun 1 som savnet godteposen. Og jeg kan jo nevne at jeg hadde MYE snop igjen, de spiste ikke mye i det hele tatt, men hadde muligheten under hele bursdagen!

Skrevet

Vi har "ta med hjem"-poser. Der får ungene reflekser, sjørøverlapp, ballonger, o.a. som tilhører tema for selskapet. Jeg har to barn, og vi har gjort dette i noen år, men det er bare ett barn som har spurt etter godteri i posene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...