ed123♂♂♂ Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei! Lurer på om det er flere som har opplevd disse plagene så lenge før termin. Jeg blir så usikker på om jeg ligger ann til å utvikle premature rier. Dette er mitt tredje svangerskap og jeg kan ikke huske at det var slik med de andre to. Er det noen som vet om dette er normalt i uke 33?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg ville tatt en telefon til fødeavdelingen du har fått plass ved for å sjekke. Særlig viktig hvis det er regelmessig.
ed123♂♂♂ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Har ikke regelmessige kynnere, men har hatt mange vonde siden lørdag. Men kommer som et par om gangen for så å forsvinne..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 har det akkurat likt..er i uke 35...stikker hele tiden, spesielt ved spark....3. for meg også...
litenjente-litengutt Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ring føden hvis du er usikker eller i tvil på noe...er bedre å ringe en gang for mye enn en for lite!!! Føden er der for oss Lykke til
ed123♂♂♂ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Da er det vel kanskje normalt for tredjegangsfødende. Har hørt at man som oftest har mer kynnere i 3.svangerskap, men disse stikkesmertene er jeg ikke vant til.. Hadde baby i tverrleie sist, så da hadde jeg jo ikke noe nede i bekkenet. Kan jo være derfor jeg ikke kjenner igjen dette ubehaget..
frida-73 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Venter også 3.mann..men disse stikkene er nye for meg også. Er i uke 35. Faktisk vondt! :-(
straxmamma:) Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 jeg har det samme!! er i uke 36 nå da, men hadde det da jeg var i uke 34 også....jeg tok det opp med legen min, ble sendt til føden for sjekk, men de fant ikke ut noe.... alt hun legen konkluderte med, var at jeg hadde en infeksjon, så hun tok noen prøver! disse prøvene gav ingen utslag, så jeg sitter enda med disse "plagene", og vet enda ikke hva det er:/ dytter på denne jeg!!!!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Kynnere har jeg harr siden uke 15-16, men både nedpress og stikking i underlivet startet da jeg nærmet meg uke 30. Tok det opp med jordmor da jeg var hos henne i uke 32 og hun forklarte det med at lille-mor mest sannsynlig begynner å feste seg i bekkenet. Etter å ha sjekket fant hun ut at det var nettopp det som hadde skjedd. Så sånn var det i MITT tilfelle i allefall. Og sånn har jeg hatt det siden, fortsatt masse kynnere, nedpress og stikking i underlivet. Er nå tre dager over termin. Men dersom du er skikkelig bekymret syns også jeg at du skal ringe føden, eller i allefall legen/jordmoren din! Trenger ikke å være det samme som hos meg... Er selv førstegangsfødende
mizza84 Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 det kan være at hodet driver og fester seg.. jeg hadde noe i likheten av det du beskriver i uke 34.. og det var hvertfall at hun festet seg.. men ta å sjekk det opp for sikkerhetens skyld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå