Gå til innhold

Barnebidrag og sånn :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sånn for ordens skyld; dersom ungene mine skulle bodd hos faren, skulle selvsagt jeg betalt bidrag. Det er visst noen som tror barnebidrag er kvinnens måte å hevne seg på mannen på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha. Hevne seg? Latterlig.

Hadde også betalt. Gladelig.

Skrevet

Tro meg, om jeg skulle kaste bort noe av min dyrebare tid på å hevne meg på den jævelen, ville jeg gjort noe annet!

Skrevet

Enkelte kan visst ikke se lenger enn sin egen nesetipp, egoismen lenge leve!

Skrevet

Det koster å ha barn og det er da en selvfølge at begge foreldre betaler for det:) Helt enig med Heksa:)

Skrevet

Kan du fortelle meg hvordan man hevner seg på far ved å gå til NAV feks å be om at de regner ut hva far/mor er i stand til å betale for barnet han/hun har satt til verden?

Eller var det sånn at om far/mor har dårlig økonomi så skal han slippe å betale fordi staten allerede betaler ut så mange goder til aleneforeldre at da bør den med dårlig økonomi slippe? Ja for jøss, det er lukrativt å være aleneforeldre.

En annen ting, dersom en part er "dum" nok til å inngå en privat avtale uten å sjekke hvor mye den parten egentlig skulle betalt så får de ta det på egen kappe. Om man ikke gjør dette så er det jo helt umulig å bruke barnebidraget til å hevne seg da.

Men det stemmer kanskje det..det er så utrolig mange fedre/mødre som har så dårlig økonomi at de må ha hjelp av den man har laget barn med for å komme seg på fote. *ler*

Skrevet

Stinker; min datters kone beskyldte meg for å hevne meg på eksen ved å "loppe" ham for en sum på rundt 300 kroner i mnd.... *oppgitt*

Skrevet

Hahahahaha! Datters FARS kone skal det stå! *flire* Det tror jeg er den beste skriveleifen min hittil....hihihihi...

Skrevet

Egoismen starter før barnet er født. Det er mange "crazy" mødre der ute. Det er faktisk mange fedre som ikke får se barna sine, fordi mødrene spolerer/boikotter samværet. De samme mødrene krever mest mulig i barnebidrag. Nei, jeg synes ikke det er rettferdig!

Skrevet

Din datters kone? Ehm..jeg henger ikke med..ikke at ikke jenter kan ha koner..men er hun litt eldre da kanskje? Datteren din? Hehe..

Uansett så er det fryktelig ille å måtte ta 300 kr fra noen i mnd altså. Ojojoj.

Skrevet

Litt tidlig å gifte seg når man er 9, ja....hihihi. Trøtt heks i dag se ;o)

Skrevet

Dette er da ikke mange. For noe tull. Menn vet da hvordan barn blir laget? Eller gjør de ikke det? Det er mange fedre som gir faen også, uten at man burde gå ut fra at alle menn er sånn.

Skrevet

solstråle; kjenner du disse mødrene eller? Like teit som å påstå at alle menn er elendige fedre bare fordi noen er det.

Skrevet

Denne diskusjonen er så latterlig!

Som sagt, det er ikke mulig å bruke bidrag som hevn. Har vært flere forsmådde "nye koner" inne på aleneforeldre debatten også som har hevdet dette. At far betaler FOR MYE i bidrag. Isåfall så gjør han det frivillig eller ut av dumhet.

Skrevet

Ja, jeg kjenner faktisk flere slike mødre!

Har tom venninner som sier at "hvis nn noengang vil gå fra meg, skal jeg gjøre livet hans til et helvete, og han kan bare drømme om å få barna! Økonomisk skal jeg tyne ham for det jeg kan!"

Det finnes mange sånne situasjoner. Vi damer vil gjerne ha likestilling, men på våre vilkår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...