Tomine is my star Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Noen som har søkt bostøtte ved å bruke den linken som står på husbanken sine sider? Tar det lang tid før man får svar? Må man ettersende noen papirer?
så var vi 4 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 jeg gjorde det, også måtte jeg ettersende litt papirer på lån og sånt. Fikk svar nå i september når jeg søkte i juni, men det er nye regler så da får du svar i neste mnd
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 må man sende m papirer+ må jeg sende det innen fristen 15 nå\ jeg har bostøtte nå, men har akkurat flyttet så jeg må søke på nytt. De har jo alle papirer fra før, bortsett fra ny husleiekontrakt. Har fått et barn til og da, men han har jo ikke fått fødselsattest eller fødselsnr eller noe ennå... får jeg beskjed om jeg må sende inn flere papirer eller hur+ stod jo ikke noe om det på altinn...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg tror det er slik at når du har søkt bostøtte på nettet, så får du et brev senere der de sier at du må sende inn en kopi av husleiekontrakten din.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Dytter på denne. Noen som vet noe mer om dette?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 jeg ringte dit, og måtte levere husleiekontrakt, ligningattest, og bosteds-bevis av nyere dato. Rakk heldigvis før fristen på fredag! Dårlig at de ikke kan opplyse om det når man søker på nettet.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Jeg sendte en mail for å få bekreftet om de hadde fått søknaden,spurte også om jeg måtte ettersende papirer... Søknaden var mottatt,og ville bli behandlet så snart en saksbehandler var ledig,eller noe sånt. Sto ikke at jeg måtte eetersende papirer...?! Hmmm... Nå er jeg spent hva dette blir til... Hva er bostedsbevis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå