Anitahar2barn Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Fasan ass...jeg var hos legen idag på grunn av ryggproblemer og han skulle sjekke om jeg hadde en urinveisinfeksjon med urinprøve...han sjekket også graviditet i samme slengen. Den var jo negativ....snufs.. Jeg som hadde gledet meg til DEN STORE TESTDAGEN den 20....har ikm 16. er det ikke litt tidlig a? Eller er testene hos legen mer sikre og ømfintlige for hcg(er det det det hormonet heter?)...sukk...har ikke gitt opp håpet helt enda.
tuppa prøvd lenge Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 jeg hører ikke til her inne men jeg svarer for det:)hehe jeg vil påstå at det er for tidlig...du venter jo tross alt ikke TR før om 6 dager!det sies jo at man kan teste tidligst 3 dager før ikm.så jeg hadde fortsatt gledet meg til den store testdagen jeg! og etter det jeg har hørt så er ikke deres tester noe mer ømfintlige:)
Tutta73 Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg støtter meg til hønemor. Tror det er for tidlig å se.... Sa de ikke noe om det hos legen da?
Anitahar2barn Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 nei jeg spurte om de var 100% sikre siden det var så tidlig, men han mente at var jeg gravid så hadde det slått ut...men jeg liker meningene deres bedre :-) Så jeg gleder meg fortsatt jeg. Har jo symptomer og...men det er vel vanlig ;-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 nei nei nei, det er berre tull. Det er ikke sikkert egget har festet seg å begynnt å produsere HCG hormonet en gang. Hvor er legen i verden????????? Slapp helt av, den testen der kan du berre se bort fra. Testene til legene er ikke mer sikkre enn de som vi får kjøpt på apoteket
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Stå på, ta dn test du på den STORE TESTDAGEN du. Ikke bry deg om hva legen sier. Da jeg var 1 mnd. på vei sist slo det ikke ut på testen...... Ikke fortvil du kan godt ha en spire i magen.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 hører ikke til her men jeg testet hos lege og da var den negativ, tok test selv noen dager senere og sannelig var det baby i magen:) så jeg tror nok det finnes håp fortsatt;)
Anitahar2barn Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 åååå så bra....takk for mange oppmuntrende svar! Nå gleder jeg mneg til den store testdagen! Jippiiiiii....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 hehe, lykke til. merkelig lege du har, det må jeg si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå