Gå til innhold

Bleieavvenning/barnehage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart tre år. I hele sommer har vi holdt på med bleieavvening. Gikk ikke så bra i begynnelsen, men nå like før barnehagestart har det gått mye bedre. Både nummer en og to på do :o). Siden han er ny i barnehagen, så tenkte jeg at han fikk ha bleia de første ukene nå, så det ikke ble så mye på engang liksom.

Snakka med hu som er ped.leder på avdeling på fredagen som var, og vi ble enige om at lillegutt skulle gå uten bleie denne uka. Så vi tropppa opp da uten bleie, og med sekken full av skift.. Men, da jeg skulle hente han i dag, så hadde de jammen tatt på han bleie?? Rart at hun sier de er bejhelpelig med dette, når hun tydeligvis mener noe annet... Kan jeg forvente at de er behjelpelig, eller må vi vente til neste ferie? som er til jul? det er jo litt drøyt da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende at en av de som jobber i bhg ikke hadde fått beskjeden eller har lest av for feil unge på et eller annet skjema..? Spurte du?

Skrevet

Nei, fikk ikke spurt, hadde det passe travelt.. Så jeg skal ta det opp i morgen tidlig. Vet at ei anna som har gutten i barnehagen der opplevde noe av det samme. Da hadde en av assistentene sagt at de ikke hadde kapasitet til å følge opp bleieavvenninge... Hu hadde jo blitt forbanna, og tatt det opp med styrer. Hun lovte da at de skulle ordne med det. Men flere ganger når gutten ble henta, hadde han bleie på alikevel.. Er kanskje lettere det, så slipper de å gå inn å skifte :o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...