3jenter Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Er det noen andre ganger man har ømme bryster? Noen som har det før mensen og sånn?
3jenter Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 Trodde kanskje jeg var gravid men tok en test nå dagen etter jeg venta menstruasjon men den var neggativ. Kan jo kanskje være det likevel bare at det var fortidlig å ta en test.
Lady78-prøver Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 jeg har hatt det sånn mange ganger..... de første gangene trodde jeg at jeg var gravid, men nå er jeg vant til at det plutselig skjer.... spurte legen og han sa det var helt normalt.
Lady78-prøver Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 ps.... men kan jo hende det er annerledes for deg da..... at det bare er for tidlig og teste... kan jo ta en test om noen dager igjen da. skal krysse fingrene for deg!
2. gutten har kommet Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Man kan ha ømme bryster før mensen ja, og jeg har det alltid før eggløsning..
Babyønske �� Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Kan hende du har for mye østrogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå