Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 i begravelse og kjørt i 3 timer med en baby på 9 dager?? Det er for sent nå da,begravelsen har vært,men har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke ble med,selv om mannen ikke spurte heller...Onkelen til mannen døde dagen etter jeg hadde født og svigermor hadde sagt til ham at jeg ikke måtte tenke på å bli med..Har ikke sett ham mer enn en gang heller da,mannen har ikke sett ham mer på de 7 årene vi har vært sammen han heller... Men føler i ettertid at jeg skulle vært med ham...Men hadde vel ikke vært greit å sittet i bil i 3 timer en vei heller når jeg havnet på opersjonsbordet til sying etter fødselen (revnet totalt)...Han dro jo med foreldre og søsken da så han hadde jo selskap på turen...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ja, jeg hadde gjort det..! Baby har ikke noe vondt av å sitte i bilstolen, men siden dere ikke dro ville jeg ikke giddet å tenke på det...
Mrs. Bouquet Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Nei, jeg hadde holdt meg hjemme. Skulle vært en nær person om jeg dro i begravelse så kort tid etter fødselen.
firemerkersmør Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Nei, jeg hadde ikke blitt med. Baby på en uke har ikke godt av å sitte i bilstol i 3 timerx2, og mor har heller ikke godt av å sitte i bilen så lenge. Det hadde jeg ikke ofret en tanke mer hvis jeg var deg.
Candy girrrl Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Nei der hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet i det hele tatt. For en del tiår tilbake hadde du omtrent ikke kommet ut av sykehuset en gang.
Diva Muffin Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde ikke dratt. Tror heller jeg hadde tatt med en blomst til graven hans en gang det passet bedre og babyen er litt større og mer vant til å kjøre bil
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Jeg ville dratt. Begravelser syntes jeg det er viktig å stille opp i. 3 timer er ikke farlig for en liten baby å sitte i bilsete. Det med sying hørtes ikke godt ut. Håper det går bra med deg. Kjøp en liten badering å sitte på det gjorde visst mamma etter hun fikk meg.
Firefly77 Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Ikke bare pga kjøreturen, men tiden i kirka også, ikke ett sted å ha med baby. Der skal det helst være stille og fredelig for de sørgende. Det tror jeg både mannen din og familien hans har full forståelse for. Det har i allefall jeg.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 jeg ville nok ikke det. men mest pga syingen. ble også operert pga revnong- nesten total- og hadde sinnsylkt vondt i flere uker etter på. spes i to eller tre uker. blødde også masse og ikke noe særlig å sitte lenge i bil og i kirken osv da. men hadde det hvert nærmere så hadde jeg helt klart blitt med. ang baby så går det fint for babyen å sitte i bilsetet sånn. det er jo ikke hver dag dere kjører i tre timer;)
imsdal med julesmak Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Hadde dratt hvis det var en veldig nær person (søsken, foreldre, besteforeldre etc.) Men til en gammelonkel man knapt har møtt så hadde jeg ikke dratt nei. Så vidt meg bekjent er det heller ikke anbefallt at babyer sitter mer enn 20 min. i strekk i bilstol, og jeg neppe verdt i stand til å sitte oppreist i bil i så mange timer så kort tid etter fødselen. Synes du skal høre på svigerfamilien din, og ikke tenke mer på det! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå