Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvor fort er det mulig å bli gift? Kirkelig vielse... Høres fryktelig desperat ut dette. Vi hadde planer om å gifte oss om ca 1 år, men så får vi plutselig høre at han min samboer vil ha som forlover skal reise bort og blir borte 1 år fra neste år. Så da lurer vi på om det lar seg gjøre å fremskynde det? For oss er det ikke veldig viktig å ha en stor flott fest (trenger ikke nødvendigvis å leie lokaler og slikt), så det vi lurer mest på er om det går i forhold til alt papirarbeide. Har jo bare akkurat såvidt begynt å tenke på bryllup, men så ble det plutselig fart i sakene... Finnes det noen mulighet for at vi kan rekke det før jul? Og vi vil ikke utsette til 2009 heller, siden vi sannsynligvis snart skal sende avgårde en adoposjonssøknad...
Arb.ledig husmor Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ei eg vet om planlagte bryllup på 3 uker, så det går an å gjøre det raskt... Bare ring kirka i dag, og hør om de har en ledig dato til dere før jul... Det er noen papirer dere må ordne da, men det kan dere jo bare sende med en gang dere har fått datoen på kirka... Det er papira til likningskontoret dere skal sende, de finne dere på nettet...
Vannmann35 Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Veninnen min hadde kun 2 måneder å planlegge på, noe hun opplevde som veldig hektisk! Men folk er forskjellige.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 å planlegge bryllup trenger ikke å være stress. vi brukte 2 mnd, og det gikk supert! bare ring menighetskontoret i kommunen din, og si når du ønsker - så er det nok mye ledig før jul skal du se! lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå