Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg har bestilt meg Luocolor fra Loreal på nettet i farge 9.0 Lysblond. Får jeg lyst hår av den? Eller blir det litt kommune?? Og trenger jeg noe mer til hårfargingen enn den fargen?? På forhånd tusen takk
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 sånn ca kommune med noen lyse striper litt utvokst og noe annet som er litt gyllent.. vil ha bort gyllent og vil ha alt lyst!
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Du skulle nok heller ha kjøpt lystoning tror jeg.. er det helt blondt du vil ha det? vil tro du får det ganske gyllent med 9.0 i luo..
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Kan du gi meg et tips hvilken farge jeg skal kjøpe da?? Hva den heter? Jeg vil ha det lys blondt men ikke platinablond hvis du skjønner. Som feks Cathrine Sørland Har bestilt fra Hairdresserworld
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg kan bare loreal-farger, så om de har majiblond-lystoning der du kjøper farge, så kan jeg jo prøve.. men er vanskelig å si akkurat hva som blir bra på deg når jeg ikke kan se fargen din.. Om jeg skjønner deg rett så vil du ha ganske lyst hår, men ikke sånn at det ser bleket ut..? med majiblond får du mere glans i fargen enn om du bleker det, for da "tørker" du det ut. Den lyseste fargen er 901S, en annen som er ganske lys, men mere kald, er 921.. Så spørs det om det holder med 9% eller om du må bruke 12 % å blande med fargen, det kommer an på hvor mørk du er.. du må IKKE få fargen ut i det lyse du har fra før, da kan det bli blått!!! Så kan du heller bruke P01 i luocolor å ha over resten av håret i et par min i dusjen etter du har fått ut fargen om du synest håret er for gyllent..om du vil ha en kald farge.. Men som sagt , det er utrolig vanskelig å sitte her og si hva du skal bruke, så jeg vil ikke ha skylden om det ikke blir lyst nok:)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Blått?? Nå vet jeg søren meg ikke om jeg tørr prøve dette selv... jeg vil ha kald farge så den 921 høres super ut.. Men har tatt noen striper i håret for ikke så lenge siden.. Blir de blå av majblond?? De selger også dette. Men hva mener du med 9 eller 12% er det noe extra jeg må kjøpe i tillegg til fargen?? Den P01 hørtes også int ut.. Se nettsiden hairdressersworld.nl Superbillig om masse produkter.. Håper du gidder og svare meg igjen:-)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Nei det er det som er det skumle med å farge det hjemme da.. Det KAN bli blåskjær, så prøv så godt du kan å ungå å komme borti.. du bør jo få noen til å sette i fargen for deg.. og fargen skal kun i etterveksten din.. ja 921 er kjempefin, bruker den selv.. Ja det hjelper ikke med kun fargekrem, du må blande med oksidant..Blandingsforholdet til majiblond er en tube + 100 ml oksidant..De ser du her.. http://www.hairdressersworld.nl/index.php/cat/c104_l-Oreal-Oxidatiemiddelen.html Til luocolor må du blade med denne som står luocolor revelateur på .. en tube+75 ml http://www.hairdressersworld.nl/index.php/cat/c104_l-Oreal-Oxidatiemiddelen.html Luocolor kan du bruke som et skyll, trenger bare bruke litt av tuben av gangen, men du ser blandingsforholdet over her.. og skyll det ut etter et par min.. Blir det er rosa/gråskjær når du farger det, så ikke få panikk, for det vasker seg ut etter et par vask! Det er ikke bare-bare å smelle i en farge skjønner du:)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Akkurat!! :-) Skjønner at jeg ikke er frisør.. lurer på hvordan håret mitt ville sett ut hvis jeg gjorde dette uten og få råd av deg!!! Tror jeg heller tar meg en tur til frisøren og farger det i Majiblond i farge 921 også kan jeg heller kjøpe farge selv og farge ettervekst! Høres ikke det greit ut? Men hvor lenge skal fargen virke? Ellers har jeg bestilt shampo fra Loreal da.. Har du noen gode tips til shampo/balsam/behandlingsprodukter som er gode for håret. Jeg kjøpte lOreal sine shampo og balsam for farget hår.. 1.5liter med shampoo... den holder vel en stund... Du forresten kan jeg kjøpe sølvshampoen? Vil den gjøre lyst hår slik at det ikke blir gult, men holder seg lyst.. Har hørt det av ei.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå