Evab Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Partneren min og jeg er veldig forskjellige på valg av navn. Tror det kommer til å bli vanskelig å bli enige.... he he! Han liker navn som: Brynjar, Skjalg og Trym (gutter) og Oline, Tige og Tilde (jenter). Jeg liker: Elias og Sander (gutter) og Andrea, Nora og Ida (jenter) Noen som er i samme båt?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Vi ble kjapt enige, da det hovedsakelig ble min oppgave å finne navn til lillejenta. Sambo sa "tja.. jeg skal se på det senere" helt fram til navnet "satt". Men i deres situasjon, hva med en kombinasjon? eks: Nora Oline Tilde Andrea eller: Trym Sander var ikke så lette kombinasjoner, men dere finner vel en løsning på det :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg og sambo hadde akkurat samme problem som dere. Har ikke vært enkelt å bli enig. jenete navn er vi enige, men gutte navn derimot... Jeg ville ha Felix, mens han ville ha Vegard, Mathias og sånne navn. Men vi er blitt enige nå da:) Et litt normalt navn til for-navn, som sambo liker svært godt og jeg har fått et litt mer spesielt til mellom navn som også sambo liker. Men guri malla vi har diskutert, og lest navnebøker:=)
pandabjørn Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 vi var veldig enige fra første stund egentlig...jeg bestemte Sander og sambo bestemte Linnea.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå