Gå til innhold

Langt hår eller bob???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er penest?

Jeg skal nemlig til frisøren idag, klarer ikke bestemme meg.. Hadde tenkt bob, men usikker....... Har halvlangt hår, sparer......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på typen det da ;-)

Jeg synes bob er kjempefint, særlig om håret er ganske langt, til rett under haka sånn ca..! Har hatt SÅ lyst til å klippe meg jeg også, men greier rett og slett ikke..! Hehe, avhengig av hestehalen min :-D

Skrevet

aj aj..alle skal ha a-line cut.. ala fru beckham om dagen. Jeg sier.. LANGT!!

Skrevet

Bare bob om du har helt rett hår.

Skrevet

langt. jeg har klippet håret mitt kort (sånn skulderlangt) flere ganger, og hver gang jeg gjør det blir jeg lei meg ;)

Skrevet

Med mindre du har egen, privat stylist stående i beredskap på badet, bør du beholde langt...

Har sett SÅÅÅ mange bob-frisyrer som faller helt i fisk i et klassisk nordisk hår, med litt fall.. Ser ikke pent ut!

Skrevet

Kommer an på hvordan ansiktet ditt er formet, spør frisøren :o)

Skrevet

Helt umulig å svare på uten å ha sett deg...

Noen kler bob, andre kort, andre igjen langt hår.

Det er altfor mange som skal ha langt hår for enhver pris, men langt hår er faktisk ikke en safe lengde som passer alle uansett.

Finn en frisør du kan prate med, som tør å ha litt meninger om hva som kler din ansiktsform og hårtype - og bli enige i fellesskap. Kommer jo an på typen du er også.

Skrevet

Jeg klippet mitt lange hår av for 1,5 år siden i en bob, nå sparer jeg det ut igjen. Det vokser raskt. Ble litt mer voksen på håret med kort ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...