Gå til innhold

Gleder meg til fødselen jeg:) Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på fødselen hver dag, og tiden går liksom ikke fort nok! Gleder meg så sykt til den dagen jeg kommer til å føde. Jeg vet at det kommer til å gjøre vondere enn alt annet jeg har opplevd i livet, men det kommer til å være SÅ verdt det. Har bestemt meg for å prøve helt uten bedøvelse, men det tar jeg som det kommer. Er jo førstegangs, og vet jo ikke helt hva jeg kan forvente. Men gleder meg gjør jeg definitivt :) Flere som gleder seg? Ser jo bare innlegg om hvor mye dere gruer dere, men jeg kan jo ikke være den eneste som gleder meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gleder meg, hadde en lett fødsel sist så...ser ingen grunn til bekymring...

Skrevet

Ja, jeg gleder meg MASSE!!!!

Skrevet

jeg gleder meg.. har født fra før så vet vel sånn ca hva jeg går til.. har en fantastisk mann som er så flink i henhold til fødsel,(han var værtfall det sist) å føde er en kjempeherlig opplevelse,men dog,det gjør litt vondt..men tenk hva du får som belønning..;) lykke til alle sammen..

Skrevet

Ja jeg gleder meg også.Jeg venter nr.3 nå så dette er den siste. Så jeg skal virkelig nyte fødselen. Det høres litt sykt ut, men det er den beste følelsen i verden, akkurat idet ungen kommer ut og blir lagt oppå deg. Alt det vonde er glemt i samme sekund og du har fått den beste gaven i verden.Verdens nydeligste barn. Åååhh... skulle ønske det kunne skje nå, men må nok vente i 150 dager til. Bra å se det er fler som gleder seg. Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jeg gleder meg skikkelig jeg også!=) Tror ikke det er så ille egentlig jeg!=) Svigerinna mi fødte nettopp sin første, og hun sa at det var virkelig ikke noe å grue til!=)

Jeg tror jeg skal prøve meg på å føde i vann uten annen bedøvelse enn lystgass. Men hvis jeg må ha epidural, så får det bli sånn!=) Tar det litt som det kommer.

Men uansett er det noe jeg gleder meg til!=) Men hvis du spør meg i januar, så kan det hende jeg gruer litt mer! Hehe... det er jo lenge til jeg skal føde ennå!=)

Skrevet

Jeg gleder meg også! Venter nr 5, og ser stort fram til fødselen.

Skrevet

Jeg gleder meg vanvittig til den dagen vi skjønner at det er i gang jeg!! For uansett hvor vondt det blir, så er det jo bare snakk om timer til vi endelig får lille jenta vår!!!

Og jeg kommer jo faktisk ikke til å stryke med, selv om jeg sikkert kommer til å tro det! Tenk hva vi får igjen da jenter!!!

Herregud!!! Jeg gleder meg så jeg nesten ikke har ord!! Våre nydelige små babyer!!!

Skrevet

Gleder meg også velldig! Tror jeg skal prøve uten bedøvelse, men kanskje ta lystgass. Ble frarådet epidural, for da kan man ikke være aktivt med selv. Tror også vi glemmer smertene fort etterpå. Første graviditet her også, så vet jo ikk hva jeg går til. Tenker sånn at det er mange som får mange barn, og da kan det ikke være såå ille...

Skrevet

jeg gleder meg også, men vil ha masse bedøvelse!!! er veldig redd for smerte.... svimer av så lett... gjør det av mens smerter av og til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...