Gå til innhold

Når var dere på 3D -ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for at vi har lyst å dra på 3d-UL, men er no litt i tvil ang tidspunkt. Vi må nemlig reise eit godt stykke for å få dette, og i nov skal vi en tur til Bergen, kor ein kan få utført dette. Eg er då ca 25 veker på vei. Veit at dette er litt tidligere enn kva som blir anbefalt med tanke på å sjå best/mest mulig, men passer liksom best akkurat då..... Noen andre som har tatt 3d så tidlig? Var det verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var der i uke 29 (var 28+1) og fikk perfekte bilder... tror nok du får finfine bilder i uke 25 =) for oss var det absolutt verdt pengene, helt utrolig opplevelse...(vi var ikke i bergen da, men på nøtterøy) =) har bilder på profilen min hvis du vil se=)

Skrevet

uke 25:) og var veldig fornøyd;)

Skrevet

var der i uke 27. så den lille gutten min.kjempe fine bilder.

Skrevet

Jeg var i uke 23-24. Kjempefornøyd, men skulle jeg ha reist igjen ville jeg ha ventet til rundt uke 29. Men det var verdt hver krone :)

Skrevet

Jeg vil være i min 23 uke når vi skal på 3d-ul dette fordi jeg ble satt tilbake 2 uker på ordinær ul.. litt kjipt, når de i trheim her anbefaler fra uke 25- 30...

Ikke mulig å bytte time heller, da det er fullt flere mnd framover!

Skrevet

Heisann.. Hve kostet 3D-ul ??

Skrevet

med førstemann var jeg i uke 24 og tok 3d, betalte 650,- for mange bilder og en dvd...

med nr 2 var jeg i uke 29 og da tok jeg 4d, jeg betalte 800,- for 4d og fikk med mange bilder og en dvd.

spurte legen når den siste sjanse for å ta 4d var og han sa i uke 36 :)

Skrevet

På Majorstuaklinikken i Bergen koster det 1000 kr, og trur en då får med flere bilder pluss en filmsnutt.

Er det noen her som har vært der? Har hørt at dei skal være flinke der... Håper det iallefall:) Gleder oss!!!

Skrevet

Skal på majorstaklinikken i uke 28. Det koster 1500 med medisinsk vurdering, 1200 uten. Gleder meg.o)

Skrevet

Var på 3D i dag, 15 uker. Ble flotte bilder selv om h*n ikke er så stor. Kan ikke se ansiktstrekk veldig bra ennå, men det var helt supert! Fikk med DVDfilm av h*n i tillegg til 11 bilder! Verd hvert eneste øre av de 800,-:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...