Gå til innhold

Finnes det flere størrelser på MME pakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gir svært sjeldent mme, kanskje 2-3 ganger pr måned eller noe sånt i snitt, men akkurat de 2-3 gangene er det kritisk også gjerne. Det dumme er at vi da bare får brukt bittelitt av en pakke (vi kjøper Colett), og så må den kastes :-( Er jo så mye i hver pakke og det står de bare er holdbar i en måned etter åpning. Så det jeg lurer på er om det finnes mindre pakker? Jeg har ikke sett noen, men så har jeg ikke sett etter heller da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det finnes små ferdigpakker med collett, men NAN har ferdigblandet melk på kartonger.... 2 dl i hver. Holder seg ikke så lenge etter åpning den da.

Skrevet

Da er det nok mest lønnsomt å kjøpe porsjonskartongene på 200 ml. Ferdigblandet.

Skrevet

kjøp inn ferdigblandet hvis dere bruker det så sjeldent. Men jeg vet at småfolk har delt sin mme inn i to mindre pakker i stedet for en stor sånn som colett er.

Skrevet

Holder de lenge FØR de er åpnet da? Tenker vis vi plutselig ikke trenger på f.eks 3-4 uker, vil det holde seg da?

Skrevet

Vet du hvilke butikker som fører småfolk da? Bor litt unna større butikker så greit å vite på forhånd så slipper je gå lete :-)

Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

Meny har det. NANboksene holder seg lenge. De ferdigblanda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...