Gå til innhold

Når måtte dere begynne med mammabukser???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 17/18:=) Kunne bruke mine egne bukser lengre enn det da, men de strammet når jeg satt så...

:)

Skrevet

bruker enda mine egne bukser....er 36 uker på vei nå!! :) heldige meg som sparer penger på å ikke kjøpe mamma-klær:)

Skrevet

troreg begynte ganske så tidlig faktisk, uke 11-12 eller noe. Følte mine egne bukser ikke satt pent da og det var sååå befriende å ha en deilig mammabukse på...

Skrevet

rundt uke 17 i 1.svangerskap, nå denne gang var det komfort -og ikke stil, for alle penga - tror jeg begynte rundt uke 12.

Skrevet

Begynte rundt uke 20. Kunne brukt mine egne bukser lenger men syns ikke det var noe fint når de låg i en ball under magen. Synes det er kjekt å kunne gå skikkelig kledd selv om man er gravid. Er jo faktisk en del fint man kan kjøpe da også, og det unner jeg meg selv:)))

Skrevet

Så tidlig som uke 9 faktisk!

Var skikkelig oppblåst den første tiden, så fikk bare vondt i magen av å gå med vanlige bukser.

Skrevet

uke 20-23 tror jeg...måtte ikke, men behagelig...

Skrevet

jeg kjøpe mine første i uke 10:) men hadde bare en liten mage da.. gledet meg så fælt til at magen skulle bli stor:) men begynte å bruke de to uke etterpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...