Lillenurk No.2 Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Vi har begynt å gi brødskive med leverpostei på morgenen. Siden han fortsatt er på prøvestadiet er d ikke mye som går ned i magen. Men hvor mye brødskive skal han ha i seg for at d skal regnes dom et måltid? En skive? Nå gir jeg han melk først og så trener vi litt på brødskivespisinga etterpå..
LisaColli Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 vet ikke hvor mye jeg, til han ikke vil ha mer? venninna mi sin unge er 1,5 år og spiser 1 skive til frokost. snuppa mi er 8 mnd, hun spiser også 1 skive ca. her går alt ned på høykant! hvor gammel er lillenurket?
Lillenurk No.2 Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Ja, han sier vel i fra når han er mett, tenker jeg Han er 8 mnd han, han spiste en halv skive i dag, etter å ha drukket 200 ml mme..
lillespire-april09 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 d hørtes jo ut som et bra måltid;-)
LisaColli Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 ok. snuppa spiser bare brødskiva og får pupp etterpå. er han født rundt 9. jan på st.olavs? isåfall tror jeg vi var på pasienthotellet samtidig husket deg og nicket ditt fra et bim-treff
Lillenurk No.2 Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Vi bruker så lang tid på å komme oss opp av senga om morgenen og da er han så sulten at vi må ta melka først. Tenker vi snur på d etterhvert år han har fått dreisen på brødskivespisinga Jepp, født 7. januar på St.Olavs Men kan desverre ikke si at jeg husker nicket ditt..?
LisaColli Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 ok, victoria er født 8. jan:) kalte meg lille_lupp før, var på et bim-treff på ajo på solsiden. snakket ikke så mye med deg, men husket deg. og la merke til at du hilste på stesøstra mi på sykehuset, christina (filipinsk).
Lillenurk No.2 Skrevet 11. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2007 Ok, hehe.. Du må jo ha klart deg utmerket gjennom ammetåka som husker at jeg hilste på stesøstra di, for d husker ikke jeg Ja stemmer at jeg var på et bim-treff på Ajo, d var d første treffet jeg var på, var ikke på så mange etter d.. Artig at vi var på sykehushotellet samtidig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå