Gå til innhold

Puslespillmatte i fra Nille..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står ingenting om det er ftalater i den.

Skal det ikke stå hvis det ikke er det? Sportsbutikker selger jo treningsmatter med ftalater i,men de må ikke bruker til barn under 3 år.

Så,hvor trygg er den matten fra Nille? De mattene på barnebutikker uten ftalater i koster jo 700,- ,mens den her kostet 149,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har vært flere runder om denne matten her inne. Såvidt jeg husker er den nå friskmeldt av statens forurensningstilsyn, etter at det tidligere har vært uklart om den inneholdt ftalater.

Jeg har denne matten hos besteforeldrene, og fagerdala matte til 700 hjemme. Det er en helt annen kvalitet på fagerdala matten da, den kjennes varm ut nesten når jeg selv ligger på den på gulvet.

Skrevet

å hva er det?

mini har den matta, å ligger på den, å tygger på den, å ja.. ehh.. hææ?? er den liksom farlig da??

Skrevet

nei det er bekreftet at den ikke er farlig. Hadde han tygd på en airex-matte kunne det vært "farlig". Er forplantningsevnen det går utover eventuelt, da blir du ikke bestemor;-) hehe, neida.

Skrevet

Det er IKKE flatalala....;p i nille-matten! :D

Skrevet

ok, så han skal bare fotsette å spise på den? å er det noen som har sett den orange rundingen som skal være inni 6 tallet? klare IKKE å finne den!!

Skrevet

jammen, det går ikke, for han hadde den i hånda i det ene øyeblikket, å i neste var den helt borte!! har endevendt hele stua her!! den bare forsvant!!

Skrevet

hihihihi...det er ingenting. Vent til den lille lømmelen roter vekk husnøklene....

Skrevet

hihi.. syns det er meget frustrerende nå da, for syns det ser helt feil ut med den matta med et hull i 6 tallet...

men lurer på om han får tak på nøkler, for vi har dem i en skuff i gangen, i en kurv der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...