Belle76 Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei. Jeg fikk ei nydelig jente den 13 juni 2007. jeg ammer ikke og har fått igjen mensen, trodde jeg da.... hadde mensen sånn vanlig..5 dager.. nå har det seg slik at jeg sulle hatt den igjen for 40 dager siden.. har tatt to tester.begge var negative. det er ca 3 uker siden siste test. kanskje det var for tidlig å ta test da kanskje... Noen som har opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå