Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Sånne som er i dobbel frotte, små og uten plast , har knepping bak i nakken... Husker de var å få i 3-pack, pastell-farger... noen som skjønner hva jeg mener og evnt vet hvor jeg får kjøpt dem?
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 hvis jeg skjønner riktig, er det de jeg har kjøpt en god del av. kjøpte de på Fru lyng v/ cc-vest (bærum) har observert de på: barnas hus i sandvika babyshop på slependen mulig de er å finne på babykos også... men hvor bor du hen i landet?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 de finnes også på billigere klesbutikker som h&m, cubus osv..19kr stk tror jeg..
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Takker for svar... Bor i Halden jeg, er ikke h&m her, men får sjekke litt rundt....synes liksom jeg har kikket jeg, men finner ikke de jeg vil ha... Men jeg får bare ta ei runde til da... Takk for svar...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Kjøpte på Rema Stormarked (hvor de har tekstilavdeling) for to år siden...
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 cubus også faktisk kom jeg på!!!!!!
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 Takker for svarene... Da må denne damen på shopping! De smekkene er jo så kjekke å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå