Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 trenger råd allikevel, vi har bygd hus, tre etasjer. to rom oppe, et i hoved etasjen og to i første etasje. Et barn på fire skal bo oppe sammen med oss, et på 6 i hoved etasjen og et på tretten i første etasje. Saken er, at hun på 13 synes det er dårlig gjort at mamma og pappa skal ha "det fineste etasje" for seg selv med boblebad og utsikt, hun grein igår og var så lei seg. Vi har jo ikke tenkt på dette da vi bygd huset så jeg er også litt fortvilet og vet ikke hvordan vi skal plassere familien slik at alle er fornøyde=0 Jeg er også lei meg at hun tenker slik! Råd til familie plassering mottas med gleder Takk på forhoånd!
Axus' girlfriend Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Blir i allefall feil om hun på tretten skal få etasjen selv - hva med de andre barna? Jeg hadde beholdt etasjen selv. Hadde det slik selv hjemme, der mor og far hadde et rom med veranda som alle tre søskene ville ha. De beholdt det av den enkle grunn at da ble det likt for barna!
JANUAR GLEDE Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 ja jeg er jo helt enig, men blir bare oppgitt og lei meg at hun tenker slik, det er jo kanskje vanlig at foreldre har det største rommet og sånt. helt fortvilet av tanken:(
JANUAR GLEDE Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 oopps der ble anonym avslørt he he he he veldig morsomt
mor.monsen Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Kan ikke hun få låne etasjen å ha den for seg selv noen timer pr uke kanskje? Går det ann å lage ens lik avtale? Husker godt at jeg besøkte mormor somliten å fikk ha badet med boblebad og badstue for meg selv i en time eller to. Det var skikkelig stas. Ei jente på 13 trenger litt privatliv på badet innimellom.
JANUAR GLEDE Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Det var noe å tenke på skal foreslå det jeg, kanskje blir hun glad for det. spesielt når hun har venner på besøk eller noe. Tak k for tipset:)
mor.monsen Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Det er jo helt supert. Mormor pleide å diske op med saft og frukt som jeg hadde der husker jeg. Og noen ganger hadde jeg ei vennine med. Du vet.. 13 år gamle små piker er full av hemeligheter og de begynner vel ofte med sminke ol i den tiden??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå