tikktakk Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 hei. noen som har flyttet ut av oslo og beholdt plassen til de har fått en ny der de har flyttet - hva har dere sagt i bhg og hvordan har dere gjordt iht adresse endriner osv osv. for iht lov om komunalebarnehager i oslo Kapittel IV opptaksperiode, permisjon og oppsigelse § 9 Opptaksperiode: Ved flytting utenbys kan foresatte beholde plassen maksimalt ut inneværende barnehageår. Det betales da gjeldende sats for utenbysboende. så kan jeg jo bare gi beskje å beholde plassen frem til juli 08 ???
tikktakk Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 dytt....er det ingen som har flytta og behold plassen på gammelt sted.
tikktakk Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 dytt igjen da - er det noen som kan gi meg tips.
Kamomille Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 kan du ikke ringe barnehagekontoret og spørre da?????
tikktakk Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Ja, det har jeg gjord - de sier at jo antagelig beholder jeg plassen men det er en risiko at jeg mister den og det er derfor jeg lurer på hva jeg skal og ikke skal gjøre.Jeg må jo ha plass i barnehage.
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Du får ringe til den kommunene du skal flytte til og høre om muligheten for å få en barnehageplass der. Når du har fått svar derifra, ringer du tilbake til barnehagekontoret der du bor nå og legger frem saken din og sier hvor lenge du må beholde plassen. Du kan kreve å få et skriftelig svar hvor de sier noe om hvor lenge du får beholde plassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå