Gå til innhold

Vi ringte barnevernsvakta på lørdag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et utested i sentrum her vi bor og rett ovenfor inngangen til utestedet (2 meter unna) var det turnering i flipperspill. Også kommer en mor tuslende med en trille med en liten baby som lå og sov oppi. Mor setter vogna ute - mellom døra til spillehallen og utestedet vi er på og går inn i spillehallen. Klokka var da 23.00. Jeg og samboer sto og fulgte med vogna i 30 min uten at moren kom ut og sjekket. Lydnivået i spillehallen var så høyt at hun hadde ikke sjans i havet til å høre ungen. Vi snakket med en av de som jobbet der også og hun sa at de hadde gjort det samme tre dager på rad. Så da ringte samboer barnevernsvakta som var der ganske fort og hentet foreldrene og ungen.

Uff, syns det var ille jeg.Det var jo fulle folk som gikk mellom utestedet og spillehallen og det kunne ha skjedd babyen noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at dere var der da og så flott at dere gjorde en insats for den stakkers babyen.

Skrevet

KJEMPEBRA! Fælt og høre slikt, alt mulig rart kunne skjedd med barnet hadde dere ikke ringt...

Skrevet

herreguuuud, er det mulig?? dere gjorde det eneste riktige!

Skrevet

Herre guuud, er det mulig??

Det finnes folk til alt!!

Det var bra dere var der, tenk hvis ikke??

Blir helt svett jeg av tanken der...huff

Skrevet

folk mangler vett, takk for at dere gjorde det dere skulle!!!

Skrevet

Bra jobba!! Godt det fortsatt finnes folk som tar affære når foreldrene svikter!!!

Skrevet

Det rare var at hun som jobbet der sa at de hadde tre barn under skolealder og de pleide å ha med seg alle 3. Så vi lurte jo fælt på hvor de to andre var. Kanskje de var alene hjemme? Skulle jo tro at om de hadde barnevakt, så hadde de ikke hatt med seg babyen. Nei, det var triste greier. Men det var fint å se at både politi og barnevern var der så kjapt og at de faktisk tok tak i det.

Vi sto på avstand og passet på babyen til de kom. Gadd rett og slett ikke si noe til moren heller når de hadde gjort det samme tre kvelder på rad. Helt fjernt spør du meg!

Skrevet

Tragisk! Enkelte burde absolutt ikke ha ansvar for barn. Dårlig at ingen ringt første dagen, syns jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...