Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hej, vill gärna ha synspunkter på mina funderingar runt detta. Min son på 4,5år kan ofta vara svår att få att höra på mig, speciellt när han håller på med något. Om han ser på något intressant på tv, kan jag nästan ha ansiktet helt intill hans och säga hans namn utan att han reagerar, och ser han på mig en stund, så är han snart tillbaka i "sin värld" igen... Så är han otroligt trög med allt som han inte har lust att göra själv, vi måste varje morgon klä på an om vi inte ska springa efter han eller masa 100ggr om att han ska klä på sig själv... Han är för övrigt en riktigt go gutt, uppfinningsrik och kreativ på många sätt.
ceso Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 welcome to my life!! datteren min er 4,5 år og har akkurat det samme problemet... jeg var likedan da jeg var lita oxo så jeg håper og ber på mine knær om at hun vil vokse det av seg..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Tack för svar, ja det kan vara ganska påfrestande att tjata så mycket till tider, jag tror kanske och hoppas också att detta växer bort, jag ser ju att han mognar på andra nivåer hela tiden så... Tar väl bara lite extra tid...
ceso Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 rom ble ikke bygd på en dag... det har vært min motto når det kommer til barneoppdragelse... hehe
Gjest Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 He.. Dette høres jo litt kjent ut:) Min sønn er også slik når han har sine "vil-ikke" perioder. Og ser han noe på TV som fenger er det vanskelig å få noen respons.. Hjelper som regel med en avledning, eller si at hvis ikke du kler på deg nå kan vi faktisk ikke reise og besøke den vi eventuelt skal til.. Kommer som regel og får på klær da. Tar det for en form for trass og grense-testing:) Går helt sikkert over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå