Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Trenger man vippestol til baby når man har babygym? Har hørt at små babyer ikke skal sitte så mye, men tenker at av og til er det kanskje lurt med en vippestol..? Jeg er helt blænk
twoboys & a girl Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Min første nektet å sitte/ligge i den. Men blir å kjøpe vippestol nå å.
jente og gutt Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde sist og det var greit å ha når jeg skulle dusje, eller fra rom til rom. Men babyen skal ikke sitte for lenge om gangen.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Var det jeg tenkte, at det kanskje var ok å ha når jeg skal gjøre et eller annet... Takk for svar
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 sinnsykt greit å ha ) er avhengig av den...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Nei! Du trenger det i grunnen ikke. Særlig ikke i starten. Men kjekt etterhvert når det skal grøtes og når barnet blir nysgjerrigere på omgivelsene, eller begynner å rulle/åle seg, og du trenger å ha kontroll i situasjonen... Vi hadde ikke de første månedene sist. Men gutten likte godt å komme seg opp i BabyBjørn-stolen sin da den kom i hus. Det er forøvrig en super vippestol, med god sitte-/liggestilling for barnet, liten belastning for rygg, og deilig/enkelt vippeprinsipp. Så er den lett å legge sammen, tar liten plass, er vaskbar i maskin og kan brukes på begge sider...
Mamzen Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Fra baby er ca 3 mnd har vi brukt vippestopl. (babybjørn, der baby klarer å vippe og gi fart selv etterhvert, den er bare genial!) Den har vi brukt både nåe jeg skal mate, el ta med når vi er på besøk, slik at baby får litt variasjon fra gulvet eller om man skal jobbe litt feks på kjøkkenet kan baby sitte å se på
rosa og en blå Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 ja.. beibin min er 6 uker.. og han elsker stolen.. han blir ofte still når han får sitte i den.. men han blir lej etter 10 min.. og det er jo ikke så lenge.. han sitter lenger i en bilstol når vi må levere søstra i b-hagen.. Så eg vil anbefale å kjøpe med en gang.. han begynner nå å bli litt nysjerrig. og på vippestolen henger der leker som han kiker på og han hyler og spreller når han ser de.. det gjør han på teppet på gulvet ogso når eg har et lekestativ over. eg tenker at må vel bli lej av å ligge hele tiden ogso.. og ja, det er jo en stol før de klarer å sitte selv, med tanke på når de begynner med fast føde.
mamma til 2 små:=) Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 veldig god erfaring med vippestol her vertfall.kjedelig for dem å ligge hele tiden flatt:=)+jeg ga henne mat når hun satt i den i begynnelsen.hun satt også der av og til foran tven eller når jeg lagde mat+når jeg dusja hadde jeg henne med meg i den.Hadde det vert så farlig så hadde nok mange barn vert syke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå