Gå til innhold

Er det ikke min tur snart?


sofen78

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å poppe ut september-babyer som bare det her. Det er jo selvfølgelig supert, men klarer ikke å la være å bli litt små-deppa av det siden det ikke skjer noe hos oss. Hadde termin 1.sept. og går fortsatt og venter. Hodet er ikke helt festet, har ingen åpning, og kjenner ingenting som tyder på at det skal skje noe. Blæh. Vet jo at det ikke er lenge til, men blir helt gal av å gå og vente. Har ikke så lyst til å bli satt igang heller.

 

Det var dagens sutring fra meg, flere som har det likens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.....har det på samme viset. bortsett fra at jeg er ikke over termin enda, har termin 13.sept. så den er rett rundt hjørne.

Jeg kjenner ingen plasser at denne babyen har tenkt seg ut enda nei.

Har verken sett snurten av slimproppen, noe utflod, tegningsblødninger eller noe lignende. Er jo så mye forskjellig....

Vil også ha ut denne ungen snart ja!! kan egentlig komme på termindatoen, fordi da er jeg ferdig med alt jeg har avtalt framover. Jordmor i morgen og frisør på onsdagen, så etter det hadde det passet bra at han kom ut :)

Men det er vel bare å vente å se.....

Sender litt fødestøv til deg ****************** og håper at det drysser litt på meg også snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det helt likt..he he... Har termin i morgen.... Jeg orker ikke tanken på å gå over tiden.. er sååååå lei :/

 

Jeg har hatt mye mensmurring i magen og smerter i korsryggen lenge nå, og man blir så sliten av å gå å ha vondt uten at det skjer noe.. tror hele tiden det er igang..men neida..

Har veldig mye sterke kynnere også.

Må vel snart skje noe skulle man tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...