Gå til innhold

For dere som fulgte Mikael.


Lillegull,2 på jorden,1 engel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, den skal jeg inn og lese senere i dag!! Kan ikke nå, sitte på høgskolen, og jeg vet jo jeg kommer til å gråte!

 

Håper alt står bra til med dere, etter forholdene! Og at tiden har begynt å lege litt av sårene...

Ville bare si at jeg fortsatt tenker masse på dere!

 

Stor klem

Skrevet

Den ligger forresten inne på min historie/minnelund her inne også nå.

 

=)

 

Joda, det går rimelig greit her.. Litt opp og ned (eller VELDIG opp og ned), men dagene går og vi er fortsatt med! Har bestilt gravstein til han nå, både gleder og gruer meg til den kommer..

 

Klem

Skrevet

Har ikke ord! Jeg må bare si at jeg ble dypt berørt over det jeg leste og er full av beundring over at du har klart å formidle tanker, gleder, sorg og håp på en så fantstisk måte!

Skrevet

Jeg har tenkt på deg og lille Mikael ofte siden du delte med oss at han var syk og jeg blir så uendelig lei meg på dine vegne. Din historie er så sterk at det gjör vondt for en vordende mamma å lese.

 

Jeg vil önske deg alt godt i framtiden! Håper du og mannen din stötter og tröster hverandre og kanskje, en dag i framtiden, blir Mikael storebror!

 

Store klemmer fra

 

 

Skrevet

Har vært inne på siden og lest flere ganger! :(

 

Jeg beundrer dere for å være så sterke som dere har vært i denne tiden mens det holdt på på det verste og i tiden etterpå!!

 

Sender dere en stor klem jeg!

Skrevet

heisann..har fulgt hele historien til lille mikael,men likevel sterkt å lese gjennom det igjen

 

stoor klem til dere alle

Skrevet

Hei....Kommer nettopp fra siden der den ufattelig gripende historien om Mikael står.....Sitter her å gråter og gråter,...Syns det var en veldig sterk historie Lillegull.......Dere er med meg og min samboers tanker mine ennå......

Sender mange varme tanker og Klemmer til deg og din familie.......

Skrevet

har fulgt innleggene dine både før og etter mikael ble født, det ble og ER en historie som nok er så uvirkelig for mange av oss=/

verden er så ubeskrivelig urettferdig, at noen skal måtte oppleve en så stor sorg, som egentlig skulle være livets glede!=(

beundrer deg så for at du vil dele historien med oss, pågangsmotet og styrken din er beundringsverdig, og at du har det tungt skjønner jeg meget godt=(

 

håper livet vil by deg på andre gleder og at minnene om mikael vil være med deg for alltif,

mange store klemmer

Skrevet

Takk alle sammen!! =)

 

Vi har enda en lang vei å gå, men jeg vet inni meg at vi kommer sterkere ut på den andre siden en gang i fremtiden. Uttrykket "to skritt fram og ett tilbake" (eller tre tilbake) har fått en ny mening for meg.. Men jeg håper at Mikaels liv og historie blir "stående", og at den kan være til hjelp og inspirasjon for andre som opplever den verste sorgen. Jeg håper vi kan hjelpe noen av de alt for mange foreldrene som opplever dette, jeg har meldt meg på sykehuset her hvis noen vil snakke med meg..

 

Klem til alle i kveld!!

Skrevet

Det var en utrolig vakker side til en skjønn gutt. Vet ikke hva jeg skal si...ord blir liksom helt ubetydelige..

Skrevet

Kjære Kristine.

 

Jeg kondolerer over ditt tap og må gratulere deg for måten du har mestret dette på. Utrolig rørende å lese. Har selv en gutt født 4. november 2005 som har hatt 11 operasjoner og som skal ha fler og som har kjempet for livet mange ganger. Legene trodde heller ikke han skulle overleve svangerskapet. Disse barna lærer oss ting om livet vi aldri ellers ville få oppleve, både på godt og vondt. Tankene mine er med dere!

Skrevet

Jeg har også, som mange andre, fulgt med på hvordan det har gått med dere. Og selv om jeg har lest det meste her inne, ble det noe helt annet å lese historien din nå. Utrolig rørende, jeg sitter på jobben og gråter, men det blåser jeg i.

 

Du og mannen din imponerer meg stort, tror ikke det er mange som hadde holdt ut slik dere har gjort. Dere har sikkert hatt deres veldig tunge stunder, men har vist dere å være utrolig sterke.

 

Ønsker dere masse lykke til videre!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...