Gå til innhold

For dere som fulgte Mikael.

Lillegull,2 på jorden,1 engel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for at du deler din/deres historie med meg. Det er med tårer jeg leser historien. Ord blir fattige i en sånn sammenheng. MEn en klem per nettet sender jeg.

Skrevet

uff, sitter med tårer nede i bh en min jeg nå, takk for at du delte historien om Mikael, unner ingen å måtte oppleve det dere har!! Klem sendes deres vei

Skrevet

Fy søren så ufattelig trist! Sitter her og gråter som bare det. Får helt vondt av det du og dine har opplevd, for ikke og snakke om Mikael og hans tøffe og korte liv. Verden er noen ganger bare ikke til og forstå!

Vet ikke hva jeg skal si jeg, men sender deg en god og varm klem, selv om den sikkert ikke hjelper så veldig mye akkurat. Jeg føler så med dere. Dette er bare grusomt.

Skrevet

Nå har jeg gråt meg gjennom historien til Mikael. Ufattelig at noen skal oppleve slik sorg og smerte med å se sitt eget barn dø.

Ønsker dere alle alt godt :)

Klem fra

Skrevet

Nydelig skrevet Lillegull, ord blir fattige! Har fulgt m dere underveis, lille Mikael var en tapper liten gutt, en kjempe!

Vil bare si en ting: Du skrev at dere sliter litt m d at dere stoppet sondematingen og væsketilførsel...Jeg er sykepleier og jobber mest m palliasjon, lindrende behandling av mennesker i sluttfasen...

D jeg har lært er at m sondemat og væsketilførsel forlenges lidelsen, så legene der jeg jobber fraråder d...d kan virke fælt for de som står rundt sengen, men i den situasjonen merker ikke pasienten sult og tørste..

Så lille Mikael kjente nok ikke noe til d i sin dype søvn... hvis d er en trøst for dere...

Skrevet

Utrolig bra skrevet. Og uendelig trist. Ingen skulle måtte behøve å oppleve det dere har opplevd.. Mange klemmer fra meg

Skrevet

du skriver så godt..

nesten som om jeg er der og ser på..

fy søren så fælt..

jeg feller noen tårer for deg og dine..

mikale var virkelig en nydelig liten gullklomp..

tror jeg alltid kommer til å huske han..

Skrevet

Ja det er det legene sa da, og fortsatt sier også. Vi ville bare utsatt døden en stund, og han ville hatt mer vondt. Innerst inne vet vi også dette, men det er så ufattelig naturstridig å slutte å gi babyen sin mat!! Det er så feil! Men vi så jo at han ikke reagerte særlig bra på maten, og vi så at han ikke hadde vondt. Han bare sov..

Men det som var verst med dette var at han jo ble uttørket. Han levde ca 3 døgn etter sondingen ble avsluttet og 2 døgn etter væsketilførselen. En kan vel kanskje tenke seg til hva det gjorde med den lille kroppen, og spesielt etter døden kom.. Det var forferdelig grusomt å se/kjenne..

Nei nå skal jeg slutte!! Takk for alle gode ord fra dere alle!!

Klem

Skrevet

Tusen takk for at jeg fikk lese hele Mikaels historie, en nydelig liten gutt foresten:)

Men så forferdelig trist at han ikke fikk leve opp...

Gråter for dere...

Skrevet

Sitter her klissvåt av tårer. Livet er så urettferdig!!

Vet ikke hva jeg skal si for noe - kan ikke en gang forestille meg, hvor fælt det må være å miste sitt eget barn, bare tanken gjør meg dårlig.

Føler med dere, og takk for at du ville dele historien din med oss!

Skrevet

Tusen takk for at du ville dele historien med oss. Det er sterkt gjort av deg.

Jeg ønsker dere alt godt, og at dere etterhvert klarer å leve med tapet.

Klem

Skrevet

Sterkt sterkt sterkt............

Takk for at du deler med oss...

Dere gjorde alt dere kunne for Mikael, han var sterk for dere, så dere skulle bli kjent med ham:-)

Nå er han sammen med min englesøster og hun tar helt sikkert godt vare på ham:-)

Ta vare på hverandre og minnet om prinsen:-)

Varme klemmer

Skrevet

Takk for gode klemmer og tanker!

Mikael er med meg hele tiden, minnene om han lever så tydelig enda.. Håper de aldri blekner.

=)

Skrevet

ubeskrivelig trist å lese...får såå vondt av dere og den lille nydelige gutten. Så perfekt og rolig han så ut..

Klem, klem, klem

Skrevet

Så godt skrevet og en så nydelig fredfull gutt. Tårene triller her, så ufattelig trist når slikt skjer og så tøft dere må ha hatt det, og har det.

Nå har lille Mikael det godt, han fikk jo med seg all kjærligheten fra mamma og pappa før han dro videre.

Varme tanker går til dere

Skrevet

For en ufattelig trist og meget rørende historie. Du skriver så godt at jeg føler jeg nesten har vært der selv. Tårene renner nedover, jeg måtte ta pause i lesingen for jeg kunne ikke se... Mikael må i sannhet ha vært en liten kjempe. Ingen, ingen skulle måtte oppleve noe sånt som dere. Grusomt. Sender dere en stor klem og mange varme tanker.

Skrevet

Dette var utrolig sterkt å lese,klarte ikke å holde igjen tårene. Det må være ufattelig vanskelig å oppleve noe sånt.

Skrevet

Så utrolig bra skrevet, og så ufattelig trist!!! Klarer ikke holde tårene tilbake... Han har det nok fint nå, nydelig var han!

Skrevet

Så fint du har skrevet om ham!

Du må være den sterkeste mammaen jeg vet om!

Skrevet

Tusen takk for at du delte hele historien om Mikael, for en tapper liten gutt!!!

Sender deg og dine store klemmer

Skrevet

Kjaere lillegull

Atter en gang har du og lille Mikael roert meg til taarerer. Jeg fulgte jo historien din her inne, men alikvel saa var det akkurat like faelt aa lese den omigjen i dag.

Det er vanskelig aa vite hva en skal si. Men jeg vil alikevel fortelle at vi er mange som ved jevne mellomrom tenker paa de smaa englebarna her inne og da blir ogsaa lille Mikael husket.

Han vil nok vaere med en del av oss resten av livet.

Ellers saa haaper jeg at det etter forholdene gaar bra med dere, at dere klaerer aa ta varee paa hverandre og paa de barna dere allerede har.

Det var en flott side, takk for at du slapp oss inn dit !!!

Skrevet

Ufattelig!!!!

Sitter å gråter etter å lest deres historie, synes det er så urettferdig....stakkars liten....han var en skikkelig fighter hvertfall!!!!

*Sender en stoooor klem fra Stavanger* !!!

Skrevet

Herregud, det er ufattelig at noen skal gå gjennom det dere har opplevd. Helt for j...du/dere viser en styrke det står respekt av, og takk for at jeg fikk lese om den skjønne gutten deres! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...