Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hva er dette? Har lest her inne at noen av dere har skrevet det og hatt med på fødsel.
♥lurelure♥ Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei! Vi var på foreldreforberedende kurs på ullevål der vi skal føde og jordmor da sa at det var veldig fint for dem om vi hadde satt ned noen punkter på papir om våre ønsker og tanker, hvordan vi vil ha det, hva vi er redd for, osv...
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 ok.. Jeg skal på svangerskaps kurs på A-Hus på onsdag, kanskje de har sånn der også.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg tror dette er noe du kan skrive uansett hvor du skal føde. Jeg har gått gjennom mitt med min faste jm og hun syns det var veldig greit, og bad meg ta det med til føden når jeg skulle føde. Skreve litt om ønkser anng. smertelindring, fødestilling, partneren sine ønsker ol.
line_n & sara Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 jeg kommer ikke til å skrive noe ønskebrev, er førstegangs, og har egentlig ikke noen formening om hva "drømmefødselen" min er!! selv om du skriver et brev å ber om epudural, og når fødselen starter, er det ikke sikkert at det blir tid til det, alikevell.. en fødsel er såpass uforutsigbar, at det å planlegge noe som helst virker litt rart, synes jeg da! men har du noen spesielle ønsker, feks vil føde i badekar, eller har hatt en traumatisk fødsel tidligere, forstår jeg nytten med et brev..
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg tenkte litt på besøk etter fødsel og sånn... Kan man skrive noe om det i brevet, eller snakker man med de på føden om det etterpå?
Lilletrille med to jenter Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Er og førstegang og har ikke helt sett poenget med slike brev da jeg ikke vet hva jeg kan forvente meg.. Etter å ha lest frem og tilbake ser jeg at flere skriver ønske om å bli veiledet og informert hele tiden av jordmor under og gjennom fødsel, slik at vi vet hva som skjer, hva som kommer osv. Tenker dette er noe jeg\vi absolutt vil ha med...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå