forvirret... Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Ser bare for.eks jordan og britney spears, samt kate hudson osv.. når de blir tatt bilde av på stranden,på scenen etc, så kan man ikke se antydning til strekkmerker... De retusjerer vel ikke helt vanlige bilder som er i sladreblad? hmm.. urettferdig..
fleXibel Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Visste du ikke det?? Stjerner får ikke strekkmerker, cellulitter, rynker, kviser eller er i fare for å få hemmroider ELLER er i risiko sonen for å revne under fødsel...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Får de heeeelt sikkert! De laseropererer vel om de får.. Merker jo ikke det på lommeboka di så
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 hehe, de har jo nok av penger til å ordne det allerede på barsel. Husker jeg så Victoria Beckham på vei ut av sykehuset etter å ha født et av barna. Hun hadde sixpack...hmmm, lite sannsynlig at hun fikk tilbake den flate magen så naturlig...hehe. Har lest (tror ikke på alt jeg leser da...hehe) at britney tok fettsuging etter keisersnittet med 1. mann og en liten stund etter med 2. mann.
forvirret... Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Så dum er jeg da ikke at jeg tror det.. lurer bare på va de gjør med dem, siden de ikk er synlige..
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Det er jo litt rart at absolutt ingen (så vidt jeg vet) av disse kjendismammaene har fått strekkmerker. Regner da med at damene innen dette yrket er like forskjellige som vi "normale" jenter. Kan liksom ikke huske og ha sett en kjendismamma med strekkmerker, og det har jo ploppet ut ganske mange babyer i den "verden" i det siste. Fikk ikke strekkmerker selv, verken med nummer en eller to, men har mange venniner som har fått det. Lurer på om jeg får det med nummer tre :-/
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 95% av alle kjendismødre tar keisersnitt i 8. måned, nettopp for å unngå hengemage og de værste strekkmerkene. Dessuten er det de færreste kjendisene som legger på seg noe særlig mer en magen, da de trener mye og har et kosthold tilsvarende diett gjennom hele svangerskapet. Mange av kjendismødrene er dessuten høye, da blir de ikke så "sprengt". Det er fullt mulig å ha strekkmerker selv om man ikke ser det på 15 meters avstand. Jeg har selv, ikke på magen men andre steder. Du skal rimelig nær hvis du skal se det. Spraybrun hjelper sikkert også for å skjule evt. strekkmerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå