Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 og så sitter jeg selvsagt og tenker at hvis ikke det er det store så bør jeg gjøre det slutt før ting blir enda vanskeligere. Han har "alt", bra jobb, kjekk, snill osv osv men det kiler liksom ikke i magen... Uff, kjipt altså. Pjokken min er så liten at det ikke spiller stor rolle til eller fra, bor ikke sammen eller noe. Heldigvis...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 da hadde jeg droppa det.. vet akkurat hvordan du har det. men den rette dukker ikke opp om du nøyer deg med nest best.. og det er lov å forvente å få den kilingen i magen, den er jo noe av det som gjør det gøy å få kjærste ) og har lært at man aldri skal nøye seg med noen ting lykke til!
tonebf Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 er som jeg skulle sagt det selv akuratt nå.... la inn ett innlegg litt lenger opp her om en gutt jeg kjente på ungdomskolen har blitt forelska i meg, han er super på alle måter men jeg har ingen følelser.... vil at de skal komme for han er det jeg trenger! og har de kvaliteter som jeg ser etter.....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 HI her - gjorde det slutt istad jeg. Kjenner meg lettet!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå