Willy Wonka Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvordan fikk dere tak i vaskehjelp? Annonse? Hvor mye betaler dere?
*Magic* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Vi fikk tak i vaskehjelpen via venner som har den sammen vaskehjelpen. Betaler 120,- pr. time.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Vi fikk tak i ei gjennom en anonse i avisa. Viktig å spørre om referanser, for det er ikke alle som er like nøye fikk vi erfare.... Betaler 150 kr timen.
nickoline og supermann Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Naboen har, og fikk det gjennom noen polakker. Vi skal bruke samme vaskehjelp etterhvert.......se an hva jeg rekker selv framvoer når jeg skal jobbe igjen etter ferien og har barnehageplass nærmere. Hun tar 130 kr timen og er flink og nøye!
m-mamma Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Oi, det var ganske billig da! Vurderer å få vaskehjelp når jeg begynner å jobbe vi. Hvertfall annenhver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå