babyblomsten Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 er det noen som har hele serien og selge? eller vet hvor jeg får kjøpt denne brukt!? Håper noen vet!
babyblomsten Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 Gikk litt fort, glemte en a i sagaen
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hei. Jeg har hele serien både innbundet og i pocket, er litt usikker på om jeg er inntresert i og selge men kan jo tenke litt på det. Ellers har jeg kjøpt den innbundet hos haugenbok.no Husker ikke helt hva jeg betalte men mener prisen var ganske ok. Dessuten er det jo verd det da:)
babyblomsten Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Ja tenk på det du... i såfall er jeg interesert i pocket utgaven...
To tupper Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Har også hele serien, men er heller ikke villig til å selge. Derimot kan jeg tipse deg om at der er ganske mange treff på finn.no Der har de både Isfolket, Heksemesteren og sagaen om lysets rike. Har nettopp lest ferdig serien for andre gang. Den er bare helt konge, Eller skal jeg si helt Utvalgt........!
To tupper Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Tok en liten titt på finn.no, og da fant jeg denne linken her. Det er jo verdet er forsøk! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10829959&sid=xz15abcSG23V734245&WT.svl=Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå