Orki Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvordan er formen? Formen er egentlig ganske bra. Men sover UTROLIG dårlig om natten. Veldig urolig i kroppen når jeg skal sove. Ellers så kjenner jeg at det er tyngre å puste. Syns det har blitt litt roligere med aktivitet. Har vært å sjekket. Og alt var BRA:-) Babyen ligger godt nedi bekkenet. Har til nå lagt på meg 5 kg.
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Vlærk vilken form........ ikke sover jeg, ikke kan jeg bevege meg ( pga. et lite sammarbeidsvilligt bekken) har et forrykende tempramang som skifter mellom ultra sippete og svartsinne. Kynnere og rier omhverandre, må tydleg vis ha verdens lengste livmortapp ( nå skal det sies at jeg har hatt dette lenge og at jeg er utrolig glad for at det ikke har skjedd noe!!!) Utrolig slitsomt i lengden!! njaaaa skal vi se var det noe mer.. har lagt på meg 17 feitende kilo... lekkert syn vettu.. vaggende polka gris med kløe!(ja strekkmerker kan faktisk KLØ) Jeg er LEI og atpåtil må vi på middag til min hyper ernergiske svigerinde for di hun har dårlig samvittighet for at de ikke kom i bursdagen til min man i går .. vlææærk.. klage klage klage Men ellers går det bra...
gladfisk Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Formen er egentlig veldig bra etter forholdene. Har lagt på meg ca 25 kg, så synes ikke det er spesielt gøy å gå her og vagge lenger da.. Plages ikke med kynnere eller dårlig nattesøvn( samboer er ikke like heldig, han har begynt å ligge på sofaen fordi jeg snorker så mye nå på slutten..). Det eneste som er kjipt er at jeg klør vanvittig på hender og føtter. Er så å si ingenting som hjelper!! Har mye vann i kroppen, så virker som det bare er nødt til å piple ut, spesielt under føttene.. Ellers alt bra:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå