Gå til innhold

Stikninger i siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg hadde EL rett før eller i helgen. Igår og idag har jeg hatt "småstikk" i sidene, mest på høyre side. Noen som vet eller som også har det samme? Kjenner jo ekstra godt etter i disse dager..og alt blir vel tolket som om det skulle være et graviditetetsymptom. Kan man kjenne noe ettet EL? Har hørt snakk om noe at det kan være når egget fester seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde også det samme og så begynte eg å blø litt, mye mindre enn mensen og rart.. vet ikke om det er mensen eller ka som skjer.. har flere andre gravid symptom, men siden eg blør litt(småblødd litt i noen dager), mest på papiret.. skal iallfall alikevel ta en test i måro.. har/hadde egentli ikm på onsdag som kommer

Skrevet

Hmm..har jo hørt om festeblødning. Kanskje det er det du har? For min del er det nok litt tidlig vil jeg tro. Er jo kun få dager siden EL. Blir spennende dette..håper du tester positivt imorgen da. Jeg må vente en hel uke før jeg kan teste. Lykke til!

Skrevet

sikker på at du hadde el ihelga? jeg får stikninger i siden når jeg har el...så d kan jo vere d...

Skrevet

Du sier noe der..åhh har ikke hatt sex siden fredag. Har hatt litt uregel mens og derfor vanskelig å finne EL. Ut i fra kalkulatoren er mest fruktbare periode 2-7 sept. Det er håp! Har så lyst på en baby!!!!

Skrevet

hmm ja skal bli spennende å se.. håper den er positiv... holder dere oppdatert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...