Gå til innhold

Dritt sjefen til sambo!! (utblåsning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt forbanna på sjefen til min samboer akkurat nå så jeg må blåse ut litt..

Vi har(nå hadde) time for omvisning på sykehuset på onsdag. Men måtte avlyse fordi sjefen til min sambo ikke lot min samboer få fri. Og det synes jeg er skikkelig urettferdig for min samboer har nesten ikke vært med på noe i svangerskapet, ikke det at det har vært så mye å være med på.. Men i forhold til en av hans kollegaer som skal ha barn omtrent samme tid som meg så er det lite han har tatt seg fri på. Hans kollega har fått fri til førstegangs kontrollen, en tidlig UL, den vanlige UL, 3D UL, omvisning på sykehuset og fødselforberendene samtale med JM. Mens min samboer har kun fått fri til 2 UL'er (en i uke 13 og en i uke 18), alt annet har han fått nei av sjefen for (bl.a fødselforberendende samtale og omvisningen).

Kjenner jeg blir skikkelig forbanna.. Hvordan kan han forskjells behandle de på den måten?! Er det i det hele tatt lov?!

De har en jobb de MÅ bli ferdig med innen torsdag visstnok, derfor fikk min sambo nei i dag. Men hans kollega skal visstnok på noe med graviditeten å gjøre i morgen.. så jeg er spent å se om han får fri til det, når min sambo fikk nei til fri på onsdag siden de må jobbe overtid begge dagene og MÅ bli ferdig. Får han kollegaen fri så seriøst klikker jeg i vinkler.. da trapper jeg ned til sjefen til min sambo å gir han en midt på det fete trynet hans. Argh!!

Noen andre som opplever at deres kjære's sjef er helt idiot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg går å gir sjefen til din samboer en saftig smell i trynet. Kommer du å gjør det med sjefen til min da????

Min har ikke vært med på noe graviditet greier. Ikke på ul engang. Nå ringte min mann meg for å fortelle at de hadde fått jobb på en øy som ligger 3 timer vekke fra der vi bor og at de må bo på øyen den uken jobben pågår. Jeg ble skikkelig forbanna. For her sitter jeg alene med en hyper 10 åring og tvillinger på 3 og er 7 månder på vei med neste. Jeg har dessverre lovet min mann og ikke gå ned å slå sjefen hans. Men hvis du gjør det for meg så holder jeg jo løftet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...