Kondis som en murstein Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hjemmelaget altså... Evt noe annet?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 hei! jeg synes det er helt greit ja... blandet gulrot og potet i mixmasteren da vi begynte med middagsmat... og han elsket det og gjør det ennå (7mnd) har også prøvd å blande inn kålrot... gikk bra det å... noen dager siden mixet jeg potet gulrot og noen pølsebiter... jeg bruker å lage store porsjoner og fryser så ned en del... kjekkt å ta når man trenger det...
Kondis som en murstein Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Ja, så det går greit å fryse ned potet? Har hørt at den blir litt rar, både i smak og konsistens... Hva fryser du det ned i?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 jeg kjøpte sånn avent begere, de er ment for å frysened mm.. men funke perfekt for mat også... jeg synes også at poteten var rar når jeg varmet den opp i varm vannbad, men varmer opp i mikron nå og da er det ikke noe galt med poteten... hørt også at det går an å fryse i is terninger ( hvis du skjønner) da går det an å lage forskjellige å blande de etterpå..
babyandme Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Sjekk ut barnemat.com Veldig bra side med mange oppskrifter:) Jeg begynte med potet og gulrøtter.. greit å ta utgangspunkt i en grønnsak til poteten om gangen og prøve seg frem med flere grønnsaker etterhvert med tanke på allergier o.l. Å ha litt olje(f.eks rapsolje eller annen olje/smør) i mosen anbefales, siden dette fremhever vitamin A i gulroten. Og vitamin A er jo veldig bra for utviklingen av barnets hjerne og syn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå