Gå til innhold

AKUPUNKTUR!!

2 barn-i juni kommer nr 3:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 15 og ønsker å dele min erfaring om hvordan jeg ble gravid med dere som prøver å bli gravide! Jeg har hatt 4 SA, mistet bare noen dager etter IKM. Så jeg har lett for å bli gravid, men virket ikke som det klarte å feste seg. Den måneden jeg ble gravid begynte jeg å ta akupunktur rundt eggløsning. Akkurat som de andre gangene jeg hadde vært gravid begynte jeg å få sterke menssmerter en uke etter eggløsning. Gikk igjen til akupunktur og smertene avtok. Dette "holdt" noen dager og så var smertene tilbake og da var det ny behandling som gjorde at smertene forsvant:-) Og 4 dager etter IKM fikk jeg positiv graviditetstest, HURRA!! Det her funka for meg, så ville bare nevne det for dere at det kanskje er verdt et forsøk?

Lykke til jenter!! Og ikke mist motet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre solskinnshistorier :) Jeg har tro på akupunktur og skal til min første time på tirsdag neste uke :) Så får vi håpe at det kan hjelpe på :)

Skrevet

Så bra, lykke til!!:-)

Skrevet

Er helt blond på dette med akupunktur - kan det hjelpe meg til å få i gang en normal syklus igjen etter p-pilleslutt ? Trodde jeg var i rute etter p-pilleslutt i mai, men nå har jeg ikke sett TR på 45 dager, og jeg er ikke gravid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...