ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Dette har jeg skrevet ned så langt -1joggedress -2ammebher -3par sokker -3truser -1bukse -3topper toalettsaker:shampo,balsam,dusjsåpe,fuktighetskrem,deo og sminke -croks -ammeinnlegg -vannflaske\bixitkjeks -mykt dopapir -ett skift til samboer -kamera bind -mobil\lader -lommebok -2bodyer-1sparkebukse-1 pledd til babyen (pappa kjøper hentesett:) -bind Er det noe mere jeg må huske på`???? Takk for svar ihvertfall:0)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 dytter
♥lurelure♥ Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Morgenkåpe? Og brystvortesalve..... purelan heter den tror jeg:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Heheh,det er veldig lurt å ha med :) Takk!!!:0)
Bdancer Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 hm... ser ut som du har husket det viktigste... Vet ikke om du trenger vannflaske da.. hva er croks? hårbørste har du ikke skrevet - men du har kanskje kort hår? noen synes det er greit å ha våtservietter istedenfor toalettpapir.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 ups, her har vi visst jeg glemt forskjellig:) hihi...
♥lurelure♥ Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Jeg har kjøpt noen ammeshell på apoteket etter tips fra venninne. Og noen vil ha med smokk da de ikke gir dette på sykehuset. Er jo forskjellige syn på dette før man kommer i gang med ammingen. Så det får du avgjøre selv:) Skal også ha med crocks:) Uff, mine er knallrøde, fikk dem i gave av svigerfar.... Han er fargeblind og har aldri sett rødt i sitt liv. Tror det er mer gulgrønn farge for han.-- hehehehe.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 jeg har i tillegg til disse tingene pakket ned: -hårføner -speil -skrivesaker -bok -cardigan(et must når man ammer synes jeg) -liten gave til storesøster fra baby
2. gutten har kommet Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Lypsyl! Også har jeg pakket med noen ekstra truser for det har lett for å lekke de første dagene (selv om man har verdens største bleier på seg..) Hårføner, speil og sminke står IKKE på min huskeliste, men hver sin smak!!
Nillo Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Tannkost, og kanskje noko å sova i Hårfønar er kjempelurt å ha med, til å tørke seg i underlivet etter dusj og dobesøk. Det svei endel å tisse etter fødsel,så eg måtte spyle med hånddusjen mens/etter eg var på do. Følte såret grodde mykje bedre når eg fekk blåst varmluft oppi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå