WP-TLogPeanut Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Tror jeg blir litt forelska i Rex jeg hehehe
St.Sunniva Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 hehe....men du så ikke det som skjedde i forkant kanskje?? Hørtes jo ut som han skulle drepe henne da stakkar. Men den serien der gjør meg rar i hodet..
WP-TLogPeanut Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Nei,det så jeg ikke.......drepe henne??? pleier ikke se det så mye lenger,holder på med husarbeid her,så gløtta bare bort på tvn nå som jeg tok meg en pause..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Hm. Han har ikke sex med Belle vel? Jeg glemte av det. Ble opptatt med Rachel Ray. HØHØ!
WP-TLogPeanut Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Neei...han dansa for henne... med åpen hvit skjorte , hvit boksershorts og solbriller... for en mage!! Sikla nesten
St.Sunniva Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Neida...han får bare sånne migreneanfall, og da ikke husker hva han har gjort. Rex fikk vite at Mimi ikke trodde han elsket henne, og da sa han bare noe som hørtes ut som han ville drepe henne.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 åhja..men ikke for Belle..men for henne ja. Hehe. Gud, det dummeste jeg har gjort er vel å begynne å se på dette drittet. HAHAHA! Belle maser bare død hun ja... med shawn. Jaja.
WP-TLogPeanut Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 Hehe for Mimi såklart,ikke for Belle... tydelig jeg ikke ser det hver dag,husker ikke navna engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå