Gå til innhold

Dere som stemmer FRP:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er begrunnelsen for at dere som småbarnsforeldre stemmer FRP?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pga innvandringspolitikken og eldrepolitikken.

Min verden består mer av småbarnspolitikk!!!!!!!!!!!

Skrevet

De tror de skal bli "rik" når de får 10000 i mnd for hver unge.. hehe.. neida, aner ikke jeg.. ;)

Skrevet

Som h#n over,og fordi dem er for privatisering av skoler og helsevesen

Skrevet

Det er høyre også da, men i mindre ekstreme former enn frp.. synes ikke de i frp er helt på nett jeg da..

Skrevet

sier som anonym lenger opp, pga. bl.a innvandringspolitikken deres og andre ting. Jeg lever ikke bare i babyverden..men tenker på andre ting også.

Skrevet

Hei !

Det er jo ikke pga det, det er pga at de har en del gode løsninger på problemer som ingen ennå har mestret å løse. Det som er den viktigste saken er at FRP går for øremerkede penger til eldreomsorgen, de eldre har det værre en mennesker som sitter i fengsel i dag de får seg i alle fall en luftetur for dag, de dusjer når de vil og de har enerom og et vist privatliv. Nå har de andre partiene vært i regjering og har ikke ennå klart å gjøre noe med dette, da må man jo prøve å stemme det siste partiet som ikke har prøvd seg ennå, jeg ser også at i de kommuner der FRP styrer går ting bra. I tillegg til eldreomsorgen vil jeg trekke frem straffenivåene i Norge, straffene henger ikke på greip, noe FRP vil gjøre noe med. I dag kan overgrep mot barn straffes helt ned i noen få månder, og det for å ødelegge et menneskeliv. For å stjele et maleri av Munk får man 10 års fengsel, dette er ikke sund fornuft. Jeg vil også ha privatisering av enkelte tjenester, slik at jeg kan velge selv hva jeg vil ha. F.eks er et privat sykehjem her mye bedre enn det offentlige og koster det samme. Jeg vil også ha rett til å bestemme hvilken omsorg jeg vil ha for mine barn og ha den samme rett til statlig støtte som de som har barn i barnehagen. Jeg mener at jeg er bedre egnet til å velge hva jeg og barna har behov for enn sosialistene for de skal jo bestemme alt for oss. I tilleg mener jeg at likhetstankene hos sosialistene har rasert utviklingen i skolen, da alle uansett diagnose og behov skal samles i en klasse, noe som fører til at de med spesielle behov og de med spesielle egenskaper ikke får det som skal til for en maksimal utvikling. Lærerne i dag driver mye mere med " brannslukning" enn undervisning. Alle må få ro og opplæring ut fra sitt ståsted og ikke ut fra at alle skal til en hver tid ha lik opplæring.

Skrevet

Hvor tror folk frp skal ta midlene fra??? De vil jo kutte på alle skatter og avgifter, og tilføre feks barnefamilier 10000 kr hver for hvert barn. Pluss mye annet mer uoppnåelig tull. Frp er rett og slett JALLA!

Skrevet

-innvandringspolitikken / integrering

-samlet barnetrygd og kontantstøtte

-kutt på avgifter som arveavgift, årsavgift på bil, bomavgift, eiendomsskatt.

-valgfritt sidemål

-ikke statlig kirke

bl.a.

Skrevet

Håper de stikker et lite hull på det forbanna oljefondet.....

Det kommer til å stå der urørt helt til en statsminister/annen som styrer landet en gang i fremtiden finner det for godt å ta en skikkelig fest sammen med landets befolkning. Det KAN skje!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...