Chezka Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg er nå inne i "EL-uka", er på dag 10 i syklusen, 28 dagers syklus og EL som regel på dag 12 - 14. Vi er i 2.pp, og i motsetning til 1.pp så stresser jeg overhode ikke denne gangen ) Vi har sex hver/hverannen dag uansett, og det skulle vel egentlig holde? Men er det dumt å ikke teste eller prøve mer iherdig med tanke på at jeg jo faktisk er 39 og ikke har allverdens tid? Er det noen småting som kan være lurt å gjøre/følge med på, uten å måtte la hele livet dreie seg om baby-prosjektet (jeg tenker da på temping og testing og div som jeg syns høres ut som mye pes)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det beste er vel å prøve å leve som vanlig sier de, men det er jaggu lettere sagt enn gjort da=) Ha sex regelmessig..(vertfall under EL) og du er jo så heldig at du har en stabil syklus og da er jo alt letter å forholde seg til egentlig. Vet vertfall av erfaring at alt ble mye mer pes etter vi startet testinga... og du ser jo på nicket mitt at vi har holdt på en stund... til tross for lav alder på meg=) Sex annenhvar dag skulle holde!!! Lykke til og håper det klaffer snart=)
Chezka Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Takk for kjapt svar!! Tenker også sånn at det blir jo kanskje fort litt mye pes hvis man skal begynne å overvåke temp og slim og livmorhals og alt jeg har lest om på nettet ) Og hvis man har sex hverannen dag hele syklusen så er det vel ikke stort mer å gjøre? Men i og med at jeg er bare i 2.pp vet jeg jo egentlig lite om hva jeg snakker om. Når man har prøvd lenge er det kanskje uunngåelig at man blir mer stressa og vil prøve alt mulig for å lykkes. Lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå