Gå til innhold

Nå har jeg vært hos legen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 41 av syklusen min i dag. Var hos legen i forbindelse med ryggvondt sånn i utgangspunktet. Fortalte også om min noget lange syklus, og tok en ny NEGATIV hcg!!!!

Hun var enig med meg i at det faktisk kunne hende at jeg har blitt gravid, evt. at eggløsning har skjedd helt mot slutten av syklusen, sånn at det fremdeles kan være en uke til IKM. Fikk sykmelding pga ryggen, og ny time neste mandag til ny HCG og evt. blodprøver og UL hvis ikke mensen kommer innen det.

Så sånn er det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du venter enda ja.

Får håpe det er syklusen din som kødder med deg da, og at du er gravid.

Lykke til

Skrevet

Hehe det håper jeg også:) Som jeg har sagt før også, det er jo ikke OM jeg gravid eller ikke som spiller så veldig stor rolle, jeg bare hater å ikke vite:) Men fikk resept på Paralgin Forte som jeg IKKE skulle ta hvis ikke jeg får mensen... :P

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Nå har jeg ustabile sykluser, og ca 40 dager er gjennomsnittet, så er jo ikke langt for meg, men ville bare si at jeg hadde en ekstra lang syklus da jeg blei gravid med snulla, så er bare å krysse fingrene!

Så søt Ida Sofie er forresten...godt å se at jeg ikke er den eneste med skalla baby!:P

Skrevet

Hehe ja hun er kjempesøt, men langt fra skalla:) Hun er 2 år og 8 mnd, og har lange, lyse krøller. Sikkert et gammelt bilde som ligger på profilen min, du kan jo se litt nyere bilder på www.prinsessesoffi.piczo.com.

Jeg har ALDR hatt så lang syklus før, det meste har vært på 40 dager og da var det pga ubalanse so følge av nyinsatt spiral. Så dette er uvant for meg:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hehe...hun hadde sannelig vokst! Betryggende å se at de fremdeles ser søte ut med hår!:P

Blir spennende å se hva testen viser om en uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...