Gå til innhold

Åhh, begynner å bli lei av å vente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde SA 27 juli, og venter ennå på at syklusen skal komme i orden igjen! Vil så gjerne begynne å prøve igjen! Nå aner jeg ikke når jeg har EL eller mensen eller noenting! Mensen har ikke kommet tilbake etter SA. Det er 6,5 uke siden.. Men så blødde jeg i nesten 5 uker etter SA da. kanskje mensen var inni der en plass? :) Har testet meg et par ganger med EL test. men ikke noe tegn til EL. har ikke testet hver dag da.. Uff er så lei meg for tiden, vil så gjerne ha en ny spire. var 11 uker på vei da jeg mistet og blitt så vant med å være gravid. Nå er det så mange jeg kjenner som er gravid også og der gjør ikke saken så mye lettere:( Sånn, da har jeg fått det ut! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som jeg skulle sagt det selv... Så selv om det ikke er mye til trøst, så kan jeg med ærlig hjerte si; jeg vet hvordan du har det! Mistet da jeg var 10+4 (4.juli) og måtte vente i 8 uker etter utskrapning på at mensen skulle komme. Trodde rimelig mange ganger iløpet av disse ukene at jeg var blitt gravid igjen, for kroppen var helt på en snurr!

Nå har jeg hatt mensen, men aner jo ikke om det er 8 uker til neste gang, eller 4-5 slik jeg har i "normale" sykluser... (det skal jo sies at syklusene aldri har gått som en klokke).

Sender en stoooor trøsteklem til deg. Vet hvordan det er med at hele vennegjengen er gravide også. Det gjør vondt, selv om man bare ønsker å være glad på andres vegne. Og når man var såpass langt på vei, føler man seg så snytt for så mye... plutselig er jo neste mulige termin for meg hele 5 mnd. etter den opprinnelige! La følelsene herje - gråt og få det ut. Vær sint og lei deg og frustrert. Vi tjener ingenting på å stenge det inne i oss... Men hold ut! Plutselig er TR der (tenk å lengte etter henne da!! ;)) og så sitter spiren på neste pp - for oss begge ;)

Jeg krysser alt jeg eier og har!

Trøsteklemmer din veg :)

Skrevet

Da jeg mistet første gang blødde jeg i 3 uker, mener å huske jeg fikk mensen tilbake etter 6,5 uke eller noe sånnt. Så jeg tipper at mensen nermer seg.

Forstår godt at du er lei, en ting er å miste, men når man i tillegg må få tullete sykluser etterpå, ja da tar det kaken.

Håper at du snart er i gang igjen

Skrevet

Hei! Tusen takk for kjempe fin tilbakemelding:) Hjelper alltid å få litt trøst vet du:) kjenner meg godt igjen i mye av det du sier!

Uff det var da lenge for deg å vente 8 uker da! Du må sikkert ikke vente like lenge denne gangen. Håper at du ikke får noe mensen i det hele tatt da, at du er gravid:)

Krysser fingrene for deg også!! Nå fortjener vi en spire som sitter i 9 mnd!! :))

Klem fra meg!

Skrevet

forstår akkurat hvordan du har det.... jeg gikk 5mnd uten å få igjen mensen etter SA,

Å no har det gått 1,5år å mensen er fortsatt ikke regelmessig, å jeg har heller ikke blitt gravid... jeg SA når jeg var 3mnd på vei.. håper di har bedre hell enn meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...